Echte salesresultaten halen uit je marketingcampagne? Dat vraagt om geïntegreerde aanpak, waar marketing en sales elkaar echt versterken. Ontdek in deze opleiding hoe je het beste haalt uit deze onlosmakelijke combinatie.
Hoe werken sales en marketing samen in jouw organisatie? Versterken ze elkaar of zitten ze op hun eigen eilandje? Hoe loopt hun communicatie? Een geoliede samenwerking komt je resultaten ongetwijfeld ten goede.
In te veel bedrijven lijken marketing en sales los van elkaar te werken. Maar in dat gat ligt een enorme opportuniteit. Inspelen op wat je klanten nodig hebben, de juiste communicatie op het juiste moment, en je omzet schiet de lucht in. Hoe krijg je je marketing- en salesteam samen in het huwelijksbootje? In deze driedelige opleiding tackelen we de volgende onderwerpen:
- Hoe zijn marketing en sales vandaag al geconnecteerd?
- Van lead tot sale: een efficiënt proces door samenwerking
- Technologie & tools om marketing én sales te versterken, LinkedIn en meer
- Account-based marketing: een introductie
- Hoe organiseer je de teams?
We laten voldoende ruimte om met de deelnemers en onze expert in te gaan op best practices en om van elkaar te leren. The House of Marketing vaardigt een expert af voor dit topic.
Voor wie?
Zaakvoerders, commercieel en marketingverantwoordelijken in B2B-context die hun sales- en marketingteams naar een hoger niveau willen tillen.
Praktisch
- 12, 19 en 26 oktober, telkens van 14.00 uur tot 17.00 uur
- Zetel Waasland: Kleine Laan 28, 9100 Sint-Niklaas
- €550, excl. btw
Toegankelijkheid
Heb je nood aan specifieke assistentie of kunnen we dit event toegankelijker voor je maken? Stuur je opmerking mee in bij je inschrijving en we bekijken in samenspraak de mogelijkheden.