Boost je graag je bedrijfspagina op LinkedIn met enkele interessante marketingtools? Volg dan deze workshop op 29 oktober 2020!
Past LinkedIn perfect in je b2b-marketingstrategie? Maar weet je als marketeer niet hoe je dit platform optimaal inzet? Dan is deze workshop exact wat je zoekt!
In deze training leer je:
- hoe je een succesvolle company page opzet
- hoe je een positieve link legt tussen de persoonlijke pagina's van je medewerkers en het algemene beeld van je bedrijf
- hoe je de aandacht trekt van je relevante doelgroep
- op welke manier je voor je bedrijf en doelgroep de beste content deelt
Na deze opleiding zet je LinkedIn in om je persoonlijke branding en die van je bedrijf te vergroten en doe je actief zaken met dit kanaal.
Tijdens deze workshop leer je:
- de werking en mogelijkheden van LinkedIn als platform
- hoe je een succesvolle company page opzet
- op welke verschillende manieren je content deelt
- hoe je collega’s/medewerkers motiveert om content te delen
- de advertentiemogelijkheden op LinkedIn
- de algoritmes van LinkedIn (hoe speel je daarop in?)
- alles over social selling (hoe pas je dat toe op LinkedIn?)
Deze training is zeer praktijkgericht. Na de cursus ga je onmiddellijk aan de slag en maak je zelfstandig een persoonlijk profiel en een bedrijfspagina aan. Verder plaats je relevante content en adverteer je op dit kanaal. Samengevat: na deze workshop gebruik je dit platform perfect binnen je marketingstrategie!
Deze training is voor:
- (digitale) marketeers
- communicatiespecialisten
- zaakvoerders die zelf aan de slag willen gaan met dit interessante platform
Tom Baeten is zelfstandig sales- en marketingspecialist en heeft meer dan 25 jaar ervaring binnen verschillende grote internationale en nationale groepen (bijv. Ricoh, Sara Lee, Suez en bpost, ...) waar hij de laatste 10 jaar verantwoordelijk was voor sales en marketing.
Al vele jaren (sinds 2007) is hij zelf een actieve LinkedIn-gebruiker en werkt hij dagelijks met deze tool.
Tom deelt graag zijn kennis en ervaring, en als rasechte netwerker inspireert hij mensen om proactief te gaan netwerken. LinkedIn is daarvoor het perfecte kanaal!
Erkenningsnummer kmo-portefeuille:
DV.O105507
Aantal opleidingsuren: 3 uur
Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskosten. Opgelet: Bedrijf inschrijving = bedrijf factuur = bedrijf aanvraag KMO-portefeuille. De aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.
Vind alle opleidingen via www.voka.be/limburg/kameracademie