
Klantgerichtheid: hoe zorg ik ervoor dat de klanten mijn diensten ervaren zoals ik het bedoel?
Ontdek wat je klant écht wil! Leer tijdens deze workshop op 18 mei 2021 hoe je gesprekken met klanten structureert en daarop klantgericht inspeelt.
Werk je klantgericht? En voelt je klant dat ook zo aan?
Tijdens deze workshop ontdek je hoe je met de juiste methode gesprekken met klanten structureert. Je doorgrondt zo de echte wens van je klant en neemt die als uitgangspositie voor je verbale en non-verbale communicatie.
Na deze sessie ga je naar huis met een persoonlijk plan, waarmee je je nieuwe kennis onmiddellijk in de praktijk brengt.
Tijdens deze opleiding leer je gesprekken met klanten structureren op basis van de 5A-structuur (Aandacht, Aanvang, Analyse, Advies en Afsluiten).
Je maakt zo de wens van de klant heel concreet en speelt er perfect resultaat- en klantgericht op in. Zowel verbaal als non-verbaal.
Als deelnemer aan deze workshop zorg je voor je eigen huiswerk (een persoonlijk plan). Je definieert zelf je opdrachten. Die taken deel je ook mee aan je leidinggevende, die vanuit zijn rol de medewerker kan helpen om het gewenste resultaat te bereiken.
Deze opleiding is voor alle mensen die in contact komen met klanten (accountmanagers, horeca-/winkelpersoneel, monteurs die opdrachten uitvoeren bij klanten, ...).
Voorkennis is niet nodig. Een dosis gezond verstand en de wil om iets te leren zijn voldoende.
Eddy Vandeweyer, Bluegg
De trainers van Bluegg hebben een jarenlange internationale ervaring in business en management met een focus op de ontwikkeling van het menselijk kapitaal.
In hun trainingen helpen ze ondernemers en medewerkers aan belangrijke inzichten op het vlak van klantgerichtheid. Vernieuwend in hun aanpak is de aandacht voor lichaamstaal.
Tijdens een opleiding vertrekken ze altijd vanuit de eigen persoon van de deelnemer.
DV.O105507
Aantal opleidingsuren: 7 uur
Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskosten. De aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.