Skip to main content
marketing en sales
  • Online

Klantgericht e-mailen

Wil je met jouw e-mails doel treffen in een tsunami van digitale communicatie? Dan moet je ze zo efficiënt en klantgericht mogelijk maken. In onze onlineopleiding van 26 april 2021 zoomen we in op de hindernissen van klantgerichte e-mailcommunicatie en hoe je die op 'olympische wijze' neemt! 

In dit webinar ligt de nadruk op interactie. Je schrijft tijdens de sessie je eigen e-mails en krijgt meteen feedback. Zo creëren we een mooi evenwicht tussen theorie en praktijk en blijven de nieuwe inzichten beter 'plakken'. De antwoorden op je vragen, de vele concrete tips en talrijke voorbeelden ondersteunen en versterken het leereffect. Verwacht dus geen saaie theoretische opsomming van do's-and-don'ts maar een sprankelende interactieve workshop vol humor, hands-on suggesties en visuele ondersteuning.

 

Programma

In deze onlineopleiding krijg je een antwoord op vragen zoals:

  • Waarvoor gebruik ik e-mail en waarvoor (beter) niet?
  • Hoe maak ik mijn e-mails efficiënter?
  • De e-mail als visitekaartje: hoe verzorg ik de vorm?
  • Hoe vergroot ik de slaagkans van mijn acties via e-mail?
  • Welke middelen bestaan er om de klassieke fouten te vermijden?
  • Wat is een goede onderwerpregel?
  • Hoe verminderen we samen het aantal e-mails (en de burn-outs)?
  • Wat houdt e-mailetiquette voor mijn bedrijf in?
Doelgroep

Dit webinar is gericht op alle professionelen die het versterkte belang van e-mail willen benutten in deze veranderende omstandigheden en zich willen onderscheiden met klantgerichte e-mailcommunicatie. 

Docent

Ilse Vantilborgh, Ariadne Consultancy

Ilse is als trainer altijd op zoek naar kwaliteitsvolle communicatie in commerciële én niet-zakelijke omgevingen. Ze heeft in haar loopbaan met succes lesgeven gecombineerd met het bedrijfsleven. Haar ervaring als filiaaldirecteur bij BACOB is voor haar het uitgangspunt geweest om te streven naar meer klantgerichte communicatietechnieken, zowel schriftelijk als mondeling. Dat geeft ze vorm in haar trainingen rond verbindend communiceren, agressie counteren en klantgericht e-mailen. Ze maakt ook gebruik van haar kennis van neurocognitivisme en haar expertise in Insights Discovery® om (persoonlijke) leiderschapstrajecten te coachen. Ze kan voor haar trainingen putten uit een ruime didactische ervaring, die nauw aansluit op haar expertise in Nederlandse en Engelse communicatie.

Erkenningsnummer KMO-portefeuille:

DV.O105507

Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskost. Aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.

Aantal opleidingsuren: 2 uren

 

biv

KMO-portefeuille   Mensura    Proximus

Vind alle opleidingen via www.voka.be/limburg/kameracademie

Contactpersoon

Michèle Martens

Coördinator Kameracademie

Wanneer

Prijs

Voka-leden:
€ 135,00 excl. btw

Niet-leden:
€ 165,00 excl. btw

Voorwaarden

100% van de deelname is verschuldigd als de annulering op minder dan 7 kalenderdagen voor de activiteit plaatsvindt. De annulering moet schriftelijk gebeuren (per e-mail). Een vervanger mag steeds jouw plaats innemen.

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Hulp nodig?

ING
Logo Mensura
Proximus
SD  Worx
Logo KPMG
Logo Hands
alk
Logo JAM
Ethias
Trixxo