
Internationale marketing & lead generation
De juiste prospects op het juiste moment vinden, meer leads genereren en die sneller converteren? Dat kan! Hoe? Dat ontdek je tijdens onze opleiding van 4 maart 2021.
In deze interactieve en dynamische sales- en marketingtraining leer je hoe je proactief blijft in een nieuwe digitale wereld. Je krijgt de nieuwste technieken aangereikt om je prospects te qualificeren zonder eerst op reis te vertrekken, hen warm te maken voor je product of dienst, en van hen vervolgens (vaste) klanten en echte ambassadeurs van je onderneming te maken!
In deze opleiding komen de onderstaande onderwerpen aan bod:
- marketing en sales in een veranderd landschap
- leadhacking binnen en buiten Europa
- van website naar webshowroom
- marketing automation
- sales automation
Deze opleiding is gericht op kmo-bedrijfsleiders, marketeers en salesverantwoordelijken die vooral in een internationale context actief zijn. Je marktkennis is je voorkennis.
Heb je een open blik voor innovatie en digitalisering? Ben je begaan met een duurzame verkoop voor jouw bedrijf? En heb je een salesteam? Dan is deze opleiding echt iets voor jou!
Carlo van Tichelen, Phobos & Actor
Carlo is jouw 'entertrainer' met een passie voor marketing automation en contentmarketing. Hij is zaakvoerder van communicatiebureau Phobos & Actor in Geel en al 28 jaar als eerste mee met de nieuwste trends in zijn vakgebied.
Erkenningsnummer KMO-portefeuille:
DV.O105507
Aantal opleidingsuren: 3,5 uren
Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskost. Aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.