We worden vandaag om de oren geslagen met het belang van ‘purpose’ en duurzaam ondernemen. Maar wat wil dit nu juist zeggen voor een kmo? Wat is het belang ervan? Waarom is dit nu zo nodig? In deze interactieve workshop vertellen twee topondernemers je hoe je er concreet mee aan de slag kan gaan en hoe je van je zaak een (sterker) merk maakt. Ze hebben het over verhalen vertellen en hoe je de klant voorop stelt. Over kansen die ontstaan in een crisis en over de kracht van verandering. Wie zijn we vandaag, wie worden we morgen en hoe willen we herinnerd worden?
Tekenen present voor deze workshop: Dries Henau en Yuri Vandenbogaerde, het duo achter WASBAR, een cross-over tussen een wasserette en eetcafé, en Chez Claire, een luxeketen waar alles draait rond een klassieker uit de patisserie: de eclair. Deze bedrijven werden in no time gevestigde merken met een uitgesproken branding: een eigen identiteit, interieur en beleving.
Intussen zijn beide ketens verkocht en doen ‘De Jongens’ wat ze het liefst doen: nieuwe concepten en campagnes bedenken en uitwerken voor merken en marketingtrajecten uitstippelen. Dries en Yuri staan voor een eigentijdse kijk op concepting, branding en marketing. Twee mannen met een goede feeling voor wat er vandaag leeft en met het lef om dat ook waar te maken. Ze bedenken internationale concepten en campagnes voor onder andere L'Oréal en Match Group, en hebben een grote liefde voor retail en hospitality.
Na de uiteenzetting van Dries en Yuri staat er nog een netwerkmoment in de vorm van 1-op-1-speeddates op het programma. Let op: klik bij je inschrijving door om je deelname aan de speeddating te bevestigen. Er geldt immers een limiet van max. 100 deelnemers.
Programma
- 15.00 - 15.10 u: Verwelkoming & inleiding
- 15.10 - 16.00 u: Inspiratiesessie Dries Henau en Yuri Vandenbogaerde
- 16.00 - 16.15 u: Vragen
- 16.15 - 16.45 u: Netwerkmoment: 3 x 10 min. speeddating (1-op-1 in Zoom met breakouts, willekeurig) - Let op: bevestig je deelname aan de speeddating bij je inschrijving
Gratis Groeiboek 'Sales 4.0' van JDI
Interesse om deel te nemen? Wees er snel bij, want de eerste 50 personen die zich inschrijven, ontvangen een gratis exemplaar van het Groeiboek 'Sales 4.0' van JDI, een publicatie boordevol handvaten en concrete tips op vlak van sales.