Skip to main content
online social media
  • Online

Instagram voor zakelijk gebruik

Zet Instagram in voor je business! Ontdek tijdens de onlinesessie op 23 maart 2021 hoe je dat sociale medium zakelijk benut om je bedrijfsdoelen te bereiken.

 

Instagram is een van de snelst groeiende socialmediakanalen wereldwijd. En het is heus niet het exclusieve speelterrein van lichtvoetige influencers.
Ook als bedrijf liggen er kansen. Maar hoe ga je voor een maximaal resultaat?

In deze onlineworkshop stel je een Instagram-plan op én leer je hoe je praktisch aan de slag gaat met dat populaire communicatiemiddel.

 

Programma

De onderdelen van deze opleiding:

  • Stel een strategisch Instagram-plan op. 
    • Wat zijn je doelstellingen?
    • Wie is je doelgroep?
    • Welke boodschap wil je brengen en op welke manier? 
  • Integreer je huisstijl op Instagram.
    • Bepaal de beeldtaal van jouw visuele verhaal.
    • Leer gemakkelijk je logo of je eigen gifs toevoegen op je posts en story's.
  • Genereer een optimaal bereik.
    • Leer werken met mentions, tagging en hashtags om je bereik organisch te vergroten.
    • Ontdek advertentiemogelijkheden waarmee je betalend bepaalde doelgroepen bereikt.
  • Ontdek nuttige tools voor o.a. planning en analyse.
  • Kom zelf in actie aan de hand van nuttige tips en best practices.
Doelgroep

Deze workshop is voor verantwoordelijken en medewerkers communicatie die:

  • nieuwe klanten willen bereiken en engageren
  • zichtbaarheid, naamsbekendheid en interesse willen creëren voor hun bedrijf en producten
  • het verhaal achter het bedrijf of merk willen vertellen en/of een blik achter de schermen willen geven
  • meer verkeer naar hun website willen en conversies willen genereren
  • een sterke employer brand willen neerzetten

Je hoeft geen specifieke voorkennis te hebben om deel te nemen aan deze workshop.

Docent

Aline Ghys, managing partner en onlinestrateeg bij communicatiebureau Idearté. 

Aline combineert boeiende inhoud en creatieve emotie. Ze bedenkt sluwe schaakmatstrategieën om onlineplatformen te domineren en kickt op cijfers, analyses en positieve ROI’s. Een academische achtergrond in zowel onlinemarketing als businessmanagement én een stevige portie creativiteit geven haar de ingrediënten om hét plan te creëren dat je bedrijf (online) doet scoren.

 

 

 Erkenningsnummer KMO-portefeuille:

DV.O105507

Aantal opleidingsuren: 2 uren

Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskost. Aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.

 

KMO-portefeuilleMensuraProximus

Vind alle opleidingen via www.voka.be/limburg/kameracademie

Contactpersoon

Lena Clement

Coördinator Kameracademie

Wanneer

Prijs

Voka-leden:
€ 195,00 excl. BTW

Niet-leden:
€ 255,00 excl. BTW 

Voorwaarden

100% van de deelname is verschuldigd als de annulering op minder dan 14 kalenderdagen voor de activiteit plaatsvindt. De annulering moet schriftelijk gebeuren (per e-mail). Een vervanger mag steeds jouw plaats innemen.

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Hulp nodig?

VDAB
ING
Logo Mensura
Proximus
SD  Worx
Logo KPMG
Logo Hands
alk
Logo JAM
Ethias
Trixxo