Skip to main content
Inspiratiesessie: Marktonderzoek
  • Online

Inspiratiesessie: Marktonderzoek

Marktonderzoek is niet gewoon vragen: “Wat vind je hier van?”. Om toekomstgericht te ondernemen moet je de juiste beslissingen nemen om je concurrentieel voordeel uit te bouwen.
Stijn Preuveneers van Team Volt leert hoe je in het hoofd én het hart van je potentiële klanten kruipt en op een slimme manier kan leren over hun percepties, emoties en motivaties.. Om van hieruit toekomstig gedrag te voorstellen en je onderneming in de juiste richting te doen groeien.

Op het programma

  • Wat betekent marktonderzoek?
  • Wanneer is marktonderzoek zinvol?
  • Het belang van percepties, emoties én gedrag
  • Welke methodes van onderzoek kan je gebruiken?
  • Nieuwe doelgroepen of. bestaande klanten bevragen?
  • Hoe je doelgroepen te bereiken?
  • B2B vs. B2C marktonderzoek
  • De structuur van een sterke bevraging.

De trainer

Stijn Preuveneers – Team Volt
Stijn is Managing Director van Team Volt, waar hij zijn achtergrond als psycholoog gebruikt om in de hoofden én de harten van klanten te kruipen. Heel goed wetend dat een gewoon tevreden klant lang niet meer volstaat, krijg hij energie van het creëren van emotioneel loyale klanten en medewerkers. Door bedrijven snel de juiste beslissingen te doen nemen en slimme acties te implementeren, waarbij de klant zelf de richting aangeeft.

 

 

bryo

Meer informatie?

Contactpersonen

Stephane Deckers

Senior Adviseur Bryo

Sarah Van den Bril

Coördinator Jong Ondernemerschap

Wanneer

Prijs

Gratis

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Proximus
ING
Proximus
SD  Worx
Logo Premed
Logo Randstad