Overslaan en naar de inhoud gaan
Map

Inspiratiesessie Bryo: hoe maak je van je klanten ambassadeurs?

  • Online

Tevreden klanten zijn waardevol, loyale klanten onbetaalbaar. Een loyale klant blijft immers terugkomen en trekt op zijn beurt nieuwe klanten aan. Klanten groeien echter niet zomaar uit tot ambassadeurs van je bedrijf. Dat vereist een uitgekiende strategie. Hoe maak je van je klanten ambassadeurs? Hoe zorg je ervoor dat je klanten minder naar de prijs kijken? En hoe laat je je klanten toegevoegde waarde ervaren? Tijdens deze Bryo-inspiratiesessie gebruiken we Customer Delight Management als hefboom om meer dan tevreden klanten te realiseren.

Wat kan je verwachten?

  • Op basis van inspirerende tips en tricks leggen we de basis om klantgericht te handelen en zo het verschil te maken.
  • Deze sessie verloopt digitaal, maar we zetten sterk in op interactie.
  • Je krijgt 10 waardevolle en concrete tips mee om van je klanten ambassadeurs te maken. Deze kan je meteen gaan toepassen op zowel persoonlijk als bedrijfsniveau!

Trainer

Bran Van WeldenAls medezaakvoerder van Team Volt helpt Bran Van Welden samen met een team van 10 enthousiastelingen Belgische bedrijven klantgedreven groeien. Dit doen ze door bedrijven inzichten te geven in wat er leeft in het hoofd en het hart van de klanten. Deze data maakt Team Volt inzichtelijk, zodat bedrijven slimme beslissingen kunnen nemen gevolgd door snelle acties.

 

bryo

Contactpersoon

Veronique Mestdagh

Manager Ondernemerschap

Wanneer

Prijs

Gratis (inschrijven verplicht)

Extra info

Het is op dit moment niet mogelijk om te registreren voor deze activiteit.

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreƫerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Proximus