Leer hoe je de inningsgraad kan laten stijgen door je brief aan te passen aan de lezer. Word tijdens de workshop op 10 maart 2020 bewust van een effectieve communicatiestijl voor rappelbrieven.
Heeft het schrijven van rappelbrieven in 2020 nog wel zin? Worden aanmaningen per mail wel gelezen?
Klanten reageren vaak niet en heel vaak is dit onze eigen fout. "We verwachten uw betaling spoedig’ bij nazicht van onze boekhouding… We zijn genoodzaakt om…" Wanneer je deze stijl in je aanmaningen gebruikt, kom dan zeker naar deze opleiding. Er bestaan belangrijke regels en eenvoudige tips die de efficiëntie van dit onmisbare onderdeel van jouw incassoprocedure aanzienlijk kunnen verhogen. Tijdens deze workshop krijg je daar een inzicht in. Bovendien wordt de theorie in praktijk gebracht: wat zijn voor jou de ideale rappelbrieven?
- Schrijf de “ideale rappelbrief” voor uw eigen bedrijf
- Denk aan de taal, stijl, vorm en inhoud
- Nudgingprincipes
- Toepassen van marketingprincipes op de aanmaning
Iedereen die begaan is met correct betaalgedrag van klanten.
Marleen Miechielsen, bestuurder MTC BV expert debiteurenbeheer met praktische en theoretische kennis. Auteur van diverse boeken rond debiteurenbeheer,
- IAB-erkenningsnummer: B0687/2019-09
Erkenningsnummer KMO-portefeuille:
DV.O105507
Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskost. Aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.