85 % van de ondernemers danken hun beste klanten aan mond-tot-mondreclame. Toch hanteert bijna geen enkel bedrijf hiervoor een concrete strategie. Deze opleiding maakt je op een praktische manier wegwijs in mond-tot-mondmarketing en hoe je daarop meer controle kan krijgen.
Staat marketing voor jou vooral gelijk aan investeren in online kanalen en advertenties? Dan vergeet je wel de meest efficiënte manier van marketing: mond-tot-mondreclame. Hoewel je misschien denkt dat je geen controle hebt op wat over jou wordt verteld, is niets minder waar. Dat maakt deze masterclass jou op een concrete manier duidelijk. Bovendien werk je een plan voor doeltreffende mond-tot-mondmarketing uit op maat van jouw bedrijf.
Deze onderwerpen komen aan bod:
- Marketing anno 2023: hoe gaat marketing de komende jaren evolueren?
- Met welke systemen kan je mond-tot-mondreclame controleren?
- Drie levels van mond-tot-mondmarketing.
- Uitgebreide voorbeelden en tips & tricks.
- Hoe kan je jouw storytelling aanpassen om je klanten te sturen?
- Hoe vermijd je slechte mond-tot-mondreclame?
- Mogelijke strategieën in samenwerking met ambassadeurs en partners.
Spreker
Tomas Mennes is zaakvoerder van Wit, een communicatiebureau gespecialiseerd in mond-tot-mondmarketing. Met meer dan twintig jaar ervaring in marketing en communicatie helpt hij zowel lokale ondernemers als multinationals controle te krijgen over wat er wanneer en door wie over hen wordt gezegd.
Doelgroep
Deze opleiding richt zich op ondernemers en medewerkers die voornamelijk op vertrouwen werken en hun ideale klant en/of sollicitant efficiënt willen bereiken.