Skip to main content

Growth Marketing

  • Online

Growth Marketing is dé manier om een bedrijf te laten groeien via de combinatie: marketing, data en techniek. Via dit traject krijg je een volledig antwoord op de vraag: 'Hoe kan ik mijn bedrijf met beperkte middelen op een snelle manier laten groeien?'. Via een strategisch en tactisch plan ga je zoveel mogelijk aannames testen en implementeren. Ideaal voor starters vanwege het beperkte budget en beperkte middelen. 

Tijdens dit online traject geven we de zogenaamde 'Quick Wins' mee.

Tijdens dit traject leer je welke tools je het beste kan inzetten, en welke je achterwege mag laten. Dankzij een paar simpele technieken leer je hoe je jouw budget en middelen optimaal kan inzetten. Op het einde van dit traject zal je door minimale inspanning een optimale groei bereiken:

  • Je weet dan welke technieken echt resultaat opleveren en 'goochelt' met data
  • Je kan juiste experimenten uitvoeren
  • Hieruit kan je de juiste conclusies trekken waardoor je alles kan optimaliseren en omzetgroei realiseren.

Dit is waar Growth marketing om draait: experimenteren en data bijhouden en kijken wat werkt en niet werkt. Zo kan je maximaal gebruik maken van je middelen! 

Growth Marketing: Dé manier om je bedrijf te laten groeien
Programma

Dinsdag 19 mei:

  • Kennismaking
  • Introductie tot growth marketing
  • Persona's definiëren
  • Google Tag Manager
  • Quick wins: smart bars, exit pop-ups enz.

Donderdag 28 mei:

  • Het ABC van landingspagina's
  • Hoe een optimale landingspagina bouwen
  • UTM-tags inzetten
  • A/B testing
  • Wat doen mijn bezoekers op de website?

Donderdag 4 juni:

  • Wie zijn mijn bezoekers?
  • Informatie over bezoekers verzamelen
  • Hoe de juiste cijfers meten?
  • Google Ads, SEO of sociale media?

Dinsdag 9 juni:

  • Het bepalen van een funnel
  • Lookalike audiences
  • Online advertising campagnestructuren bouwen + remarketing
  • Landingspagina's gebruiken in elke fase
  • Bounce rate verlagen
  • Evergreen content

Dinsdag 23 juni:

  • Prospecteren via e-mail
  • LinkedIn automatisering
  • E-mail marketing
  • Ga op zoek bij de concurrent
  • North star metric bepalen
  • Live chat

Donderdag 7 juli:

  • Voorstelling eigen case
  • 30 min per kandidaat. Uren afhankelijk van het aantal inschrijvingen

Trainer

Nicolas Buysschaert - KIXX
Digital KIXX is een online performance agency. "Wij geloven niet in toeval en geluk; we gebruiken data, onderzoek, technologie en creatieve inzichten die leiden tot doordachte beslissingen. Kleine wijzigingen, evalueren en bijsturen, dat is waar je bedrijf anno 2020 mee bezig moet zijn, wil het snel kunnen schakelen met de veranderende trends binnen digitale marketing."

Doelgroep

Bedrijven jonger dan 5 jaar.

​​​​​

vlaip

 

Contactpersoon

Shana Egaña Viteri

Relatiebeheerder - Coördinator Bryo

Wanneer

Prijs

200 euro (excl. btw) voor starters (< 5 jaar oud)

Extra info

Het is op dit moment niet mogelijk om te registreren voor deze activiteit.

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Proximus
ING
Proximus
SD  Worx
Logo Premed
Logo Randstad