Optimaliseer, automatiseer en organiseer jouw dagelijkse werktaken via je mailbox en andere digitale tools. Vergroot je productiviteit met Outlook dankzij deze online class op 20 mei 2020!
Er zijn verschillende programma's op de markt waarmee je je dagelijks werk zo optimaal mogelijk kan trachten te organiseren. Outlook, Evernote, Wonderlist, Omnifocus, ... zijn allemaal programma's die je hierbij proberen te helpen.
Maar hoe kan je nu je dagelijkse mails, taken en agenda-afspraken combineren? Tijdens deze workshop gaan we enkele benaderingen bespreken en onmiddellijk proberen toe te passen binnen de programma's die je tijdens je dagdagelijks werk zelf gebruikt.
- Optimaal opmaken van een mail/internet policy voor je eigen werking en je teamwerking
- Gebruik van online tools om je werk te organiseren:
- Todoist
- Wunderlist
- To-do (Microsoft)
- Workflowly
- Je agenda gebruiken als basis van je werkplanning
- Koppeling tussen je agenda en je takenlijst in Outlook of andere online tools
- Het gebruik van automatisatietools in je werk: IFTTT en Microsoft Flow
- Optimaal gebruik van je digitale notitie tool zoals Evernote/Onenote in je werkplanning
Bij voorkeur neem je je eigen laptop mee, zodat je alle geleerde info onmiddellijk kan toepassen op je eigen apparatuur.
Joachim Gregoor richtte in 2009 Prezibelle op. Hij is aangewezen als officieel Moovly trainer en heeft reeds vele jaren ervaring als Prezi trainer in Vlaanderen. Prezibelle voorziet dan ook trainingen op verschillende niveaus van zowel Prezi als Moovly. Tevens is Joachim E-Learning Developer/Researcher aan de Hogeschool PXL.
Erkenningsnummer KMO-portefeuille:
DV.O105507
Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskost. Aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.