Ontdek de grenzeloze mogelijkheden van Web3! Verkrijg inzicht in hoe je als B2B-onderneming opkomende technologie optimaal benut in het bouwen van diepgaande digitale klantrelaties.
De nieuwe digitale realiteit ontwikkelt zich snel. Virtuele en augmented werelden vormen zich rondom ons en bieden ondernemingen nieuwe mogelijkheden om digitaal te connecteren en interageren met klanten. Om als organisatie de kracht van deze opkomende technologie volledig te exploiteren, moet je jouw bedrijfsstrategie aanpassen aan de digitale economie van morgen.
In deze Digital Deep Dive dompelen we je onder in de complexe wereld van de Web3. Ontdek hoe je als B2B-onderneming aan de slag kan met onder andere opkomende technologieën zoals: Virtual Reality, Augmented Reality, Extended Reality en digital tokens. Leer hoe je deze tools inzet om jouw producten en diensten op een innovatieve manier te presenteren. En verkrijg inzicht in hoe je diepgaande digitale klantconnecties en -interacties voor jouw onderneming bouwt!
Programma
In deze opleiding verkrijg je inzicht in de mogelijkheden van web3 voor het bouwen van B2B klantrelaties door een strategische benadering aangevuld met concrete voorbeelden uit de praktijk:
- 9.00 tot 10.45 uur: Strategische focus
- 11.00 tot 12.00 uur: Inzichten uit de praktijk
- 12.00 tot 12.30 uur: Panelgesprek
Sprekers
- Mathias Van Dosselaer, Managing Partner, Yondr agency. Na een carrière in de journalistiek stapte Mathias over naar VR en AR en startte Yondr samen met Pieter Van Leugenhagen. Als uitvoerend directeur is het zijn verantwoordelijkheid dat het augmented en virtueel werkelijkheid worden. Mathias weet precies hoe hij de technologische uitdagingen van vandaag moet uitleggen aan het publiek en heeft een duidelijk overzicht van de productie do's en don’ts van AR/VR/XR.
- Ann Claes, experte technologie & web3, co-founder van digitaal modenetwerk MUTANI en de web3 conferentie WEB32, en meer dan 20 jaar professioneel actief bij o.a. Veronique Branquinho, Delvaux, FNG Group, Flanders Fashion Institute en Flanders DC. Ze vervult een rol als Lead Technologie bij de European Fashion Alliance en zetelt in de Raad van Bestuur van de Claes Retail Group (JBC, Mayerline, CKS) en de Duror Group (Terre Bleue, Zilton, Gigue), alsook in de adviesraad van circulair zonnebrillenmerk Yuma Labs & metaverse Digital Village. Ann deelt haar inzichten als columniste technologie voor De Tijd. Samen met duurzaamheidsexperte Jasmien Wynants bundelt ze krachten als Masjien.
Doelgroep
Deze opleiding is bedoeld voor volgende profielen:
- Zaakvoerders
- CCO
- CMO
- CDO
- Marketing- of salesverantwoordelijken
- Professionals die hun organisatie willen versterken door middel van Augmented en/of Virtual Reality
Wil je niets missen en vermijden dat waardevolle inzichten over digitale innovaties aan je voorbijgaan? Dan kan je ook de andere sessies uit deze reeks volgen.
- Digital Deep Dive: Snellere Time-to-Market met Digital Twins - vrijdag 13 oktober 2023
- Digital Deep Dive: Talentmanagement met datagedreven inzichten - vrijdag 27 oktober 2023
- Digital Deep Dive: Geavanceerde salesprognoses met behulp van AI - vrijdag 10 november 2023
- Digital Deep Dive: De uitdagingen van een CFO tijdens een cybercrisis - vrijdag 1 december 2023