Skip to main content
Map

Digital Deep Dive: B2B Klantrelaties in Web3

Ontdek de grenzeloze mogelijkheden van Web3! Verkrijg inzicht in hoe je als B2B-onderneming opkomende technologie optimaal benut in het bouwen van diepgaande digitale klantrelaties. 

De nieuwe digitale realiteit ontwikkelt zich snel. Virtuele en augmented werelden vormen zich rondom ons en bieden ondernemingen nieuwe mogelijkheden om digitaal te connecteren en interageren met klanten. Om als organisatie de kracht van deze opkomende technologie volledig te exploiteren, moet je jouw bedrijfsstrategie aanpassen aan de digitale economie van morgen.

In deze Digital Deep Dive dompelen we je onder in de complexe wereld van de Web3. Ontdek hoe je als B2B-onderneming aan de slag kan met onder andere opkomende technologieën zoals: Virtual Reality, Augmented Reality, Extended Reality en digital tokens. Leer hoe je deze tools inzet om jouw producten en diensten op een innovatieve manier te presenteren. En verkrijg inzicht in hoe je diepgaande digitale klantconnecties en -interacties voor jouw onderneming bouwt!

Programma

In deze opleiding verkrijg je inzicht in de mogelijkheden van web3 voor het bouwen van B2B klantrelaties door een strategische benadering aangevuld met concrete voorbeelden uit de praktijk:

  • 9.00 tot 10.45 uur: Strategische focus
  • 11.00 tot 12.00 uur: Inzichten uit de praktijk
  • 12.00 tot 12.30 uur: Panelgesprek

Sprekers

  • Mathias Van Dosselaer, Managing Partner, Yondr agency. Na een carrière in de journalistiek stapte Mathias over naar VR en AR en startte Yondr samen met Pieter Van Leugenhagen. Als uitvoerend directeur is het zijn verantwoordelijkheid dat het augmented en virtueel werkelijkheid worden. Mathias weet precies hoe hij de technologische uitdagingen van vandaag moet uitleggen aan het publiek en heeft een duidelijk overzicht van de productie do's en don’ts van AR/VR/XR.
  • Ann Claes, experte technologie & web3, co-founder van digitaal modenetwerk MUTANI en de web3 conferentie WEB32, en meer dan 20 jaar professioneel actief bij o.a. Veronique Branquinho, Delvaux, FNG Group, Flanders Fashion Institute en Flanders DC. Ze vervult een rol als Lead Technologie bij de European Fashion Alliance en zetelt in de Raad van Bestuur van de Claes Retail Group (JBC, Mayerline, CKS) en de Duror Group (Terre Bleue, Zilton, Gigue), alsook in de adviesraad van circulair zonnebrillenmerk Yuma Labs & metaverse Digital Village. Ann deelt haar inzichten als columniste technologie voor De Tijd. Samen met duurzaamheidsexperte Jasmien Wynants bundelt ze krachten als Masjien.

Doelgroep

Deze opleiding is bedoeld voor volgende profielen: 

  • Zaakvoerders
  • CCO
  • CMO
  • CDO
  • Marketing- of salesverantwoordelijken
  • Professionals die hun organisatie willen versterken door middel van Augmented en/of Virtual Reality

Wil je niets missen en vermijden dat waardevolle inzichten over digitale innovaties aan je voorbijgaan? Dan kan je ook de andere sessies uit deze reeks volgen.

Contactpersoon

Frederik Delodder

adviseur Digitalisering en Innovatie

Adres

Voka | Brugge (Bedrijvencampus O-Forty)
Kapellestraat 138
8020 Oostkamp

Wanneer

Prijs

  • Voka-leden: €220
  • Niet-leden: €330

Voor dit seminarie kan je ook gebruikmaken van de kmo-portefeuille. Jouw aanvraag dient te gebeuren ten laatste binnen de 14 dagen na de eerste sessie via www.kmo-portefeuille.be. Indien je beroep doet op de kmo-portefeuille, dien je nog btw op de volledige opleidingskost te betalen.

Benodigde informatie kmo-portefeuille

  • Het registratienummer van Voka – Kamer van Koophandel West-Vlaanderen: DV.O104126
  • Type dienstverlening: opleiding
  • Datum inschrijving: 8/12/2023
  • Projectbedrag: € 220 voor leden, € 330 voor niet-leden
  • Aantal opleidingsuren: 3,5 uren
  • Thema: Digitalisering

KMO-portefeuille

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Kosteloos annuleren kan enkel per mail naar Frederik Delodder uiterlijk tot 7 werkdagen voor de start van de opleiding. Bij laattijdige annulering blijft het volledige bedrag verschuldigd. Je kan je wel laten vervangen door een collega die aan de doelgroep voldoet.

Vraag het @ Voka

Een prangende vraag? Wij antwoorden binnen de 2 werkdagen!

Stel hier jouw vraag