Skip to main content

Customer Journey Mapping

Meer en meer bedrijven willen werken aan klachtgerichtheid. Ze hebben ontdekt dat een goede klantenervaring dé sleutel is om meer business te genereren en begrijpen dat het opmaken van de 'customer journey mapping' hen kan helpen om de huidige klantenervaring in kaart te brengen.
Door na te gaan hoe en op welk contactmoment de klantenervaring nog verder kan geoptimaliseerd worden, ontdekken we tijdens deze interactieve workshop op welke domeinen we het al goed doen en op welke vlakken het beter kan.
Na een korte hands on introductie zetten we de theorie om in de praktijk en schrijven we zelf de customer journey van onze klanten uit. We leren van elkaar op welke punten we aandacht dienen te hebben en krijgen inzicht in de belangrijkste hefbomen.

Na deze interactieve workshop heb je:

  • inzicht in de mate van klantgerichtheid in jouw bedrijf;
  • customer journey mapping van je eigen belangrijkste proces;
  • handvaten om voor de belangrijkste processen de customer journey uit te tekenen;
  • inzicht in de betekenis en dynamiek van klantentevredenheid en klachtgerichtheid.

Doelgroep

Iedereen die verantwoordelijk is voor de huidige en toekomstige klantenervaring (marketing, zaakvoerder, directeur) van de organisatie.

Sales coach

Joost Cottyn is een ervaren trainer die sinds meer dan 15 jaar gepassioneerd is door het aspect klantgerichtheid in bedrijven. Als zaakvoerder van een eigen bedrijf weet hij ook als geen ander wat het betekent om van klantgerichtheid het 'oneerlijke voordeel' te maken en de bedrijfsvoering daarop aan te passen. Hij is een enthousiaste trainer die het verschil maakt en van zijn workshops een unieke klantenervaring maakt.

Joost Cottyn

Contactpersoon

Regine Vyverman

Opleidingen - Arbeidsmarkt

Adres

Voka Box
Lammerstraat 18
9000 Gent

Wanneer

Prijs

Voka-leden: 180 euro (excl. btw)

Niet-leden: op aanvraag

Nog geen lid?
Neem contact op met welkom@voka.be voor info over onze vele ledenvoordelen.

Voorwaarden

 Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

10% korting voor een tweede deelnemer van hetzelfde bedrijf.

Voor deze activiteit kan u kmo-portefeuille aanvragen, indien u hiervoor in aanmerking komt. Ons registratienummer is DV.O105301. Registreer u nu op www.kmo-portefeuille.be

kmo-portefeuille

Domestic Services
Banque de Luxembourg
Deloitte
ING
Logo Mensura
Proximus
SD  Worx
BovaEnviro+
G4S
Soundfield
Jobat