Nieuwe tendensen in een veranderende wereld. Je ontdekt alles over marketing en communicatie tijdens en na corona in deze online class op 28 april 2020!
Het coronavirus schudt de maatschappij en de bedrijfswereld door elkaar. Marketing & communicatie ontsnapt hier niet aan.
Welke communicatiemiddelen schakel je in om jouw product/dienst aan de man te brengen? En welke toon sla je aan tijdens een gezondheidscrisis van deze omvang? Tijdens dit webinar krijg je praktische tips, gebaseerd op cijfermateriaal en onderbouwd met sappige verhalen uit de praktijk.
Zo ben je klaar om je marketing & communicatie in de juiste richting te sturen na de lockdown.
- De juiste toon: van commercieel tot maatschappelijk
- Lessons learned: communicatiecijfers en -data tijdens de coronacrisis
- Communicatiemix: welke communicatiekanalen zet je in tijdens en na corona? En welke niet meer?
- Het belang van interne communicatie
Uiteraard is er ruimte voorzien voor een pauze en een Q&A.
Deze opleiding is gericht op marketng- & communicatieverantwoordelijken, kaderleden en ondernemers/zaakvoerders.
Een minimum aan voorkennis inzake communicatie is mooi meegenomen, maar niet vereist.
Bert Stas
Managing director & content creator bij Idearté
Erkenningsnummer KMO-portefeuille:
DV.O105507
Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskost. Aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.