Skip to main content

Commerciële toolbox voor de binnendienstmedewerker

Leer op een interactieve manier de laatste nieuwe inzichten en technieken kennen en behaal betere resultaten en hogere orderscores door een optimale telefonische aanpak.

Het is hier zeker niet de bedoeling om een "verplicht vast stramien" aan te geven maar wel een aantal onderbouwde inzichten mee te geven aan de hand van praktijkvoorbeelden. Je kan als commerciële medewerkers individueel de juiste tools uitkiezen om jouw eigen processen beter te begrijpen en te optimaliseren. Omdat hier sprake is van een evolutie in aanpak zullen we telkens een individuele nulmeting doen, dit houdt in dat de huidige aanpak wordt besproken om daarna mogelijke verbeteringen aan te geven.

  • Klantvriendelijke en service gerichte instelling aan de telefoon;
  • Beperkingen van telefonische communicatie omzetten in een voordeel;
  • Proactieve houding tijdens telefoongesprekken waardoor omzetverhogend gesprek ontstaat;
  • Werken naar doelen op korte en lange termijn
  • Operationele behoefte analyse aan de telefoon;
  • Klantgericht argumenteren aan de telefoon
  • Optimaal omgaan met bezwaren en prijsbezwaren
  • Comfortabel en efficiënt afsluiten aan de telefoon
  • Inzichten om langdurige productieve relaties op te bouwen met klanten (= accountmanagement)
  • Opportuniteiten zien en creëren bij telefonische klantencontacten
  • Klachtenbehandeling
  • Per telefoon activiteiten blijven ontwikkelen, ook in de aftersales periode

Doelgroep

Binnendienstmedewerkers, (junior) vertegenwoordigers, commerciële binnendienst, receptie, (administratieve) medewerkers die klanten te woord staan.

Jouw expert

Elke Cornelissens - Liss.cc

Met 15 jaar ervaring als Business Unit Manager in de HR sector, 2 persoonlijke re-integratietrajecten én een actuele loopbaan als trainer en coach rond Sales & HR topics bij Liss.cc, brengt Elke een rugzak vol ervaring mee. Hiermee bekijkt ze steeds harde realistische feiten gecombineerd met een menselijke aanpak. Dus 2 petten! Zowel business-minded, als vanuit de beleveniswereld van de medewerker.

Elke Cornelissens - Liss.cc

Past deze datum niet of is de opleiding volzet, klik dan hier voor een actueel overzicht.

Adres

Voka - KvK Mechelen-Kempen
Kleinhoefstraat 9
2440 Geel

Wanneer

Prijs

Leden:
€360 Excl. BTW

VROEGBOEKKORTING: T.e.m. 28/1 betaal je als Voka-lid slechts €324.

Niet-leden:
€540 Excl. BTW

Klik hier voor meer info over jouw ledenvoordelen

Voorwaarden

Lees hier onze annulatievoorwaarden.

KMO-portefeuille
Bespaar tot 30% op jouw deelnameprijs. Het projectbedrag is €360/leden en €540/niet-leden. Indien je inschreef t.e.m. 28 januari is het projectbedrag als lid van Voka €324. De aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Ons registratienummer is DV.O104982. Je kan hiervoor 7 opleidingsuren ingeven.
Meer info: www.kmo-portefeuille.be

KMO-portefeuille

Meer info?

Ontdek onze vacatures!
De nieuwe Kia EV6 nu bij Kia Vermant
Logo Mensura
Proximus
SD  Worx