Kom je als binnendienstmedewerker vaak in contact met klanten? Scherp dan je commerciële skills aan tijdens deze workshop op 28 april 2021.
Hoe ga je dagelijks om met interne en externe klanten? Hoe sta je hen te woord, beantwoord je hun vragen of los je hun problemen op? Je communicatie bepaalt het beeld dat een klant van het bedrijf heeft.
Maak het verschil!
Ontdek in deze workshop hoe je voluit voor een klantgerichte aanpak gaat en verbeter je commerciële vaardigheden.
Je doorgrondt volgende topics:
- IJsbreker: Wat is mijn sterkte in mijn communicatie? Waar heb ik soms moeite mee?
- Do’s-and-dont’s
- De rol van een binnendienst en wat maakt de communicatie moeilijk?
- Hoe denkt een klant? Welk aankoopproces maakt hij door?
- Uitganspunten bij communicatie naar de klant:
- Handel in functie van doelstellingen: je trekt samen aan dezelfde kar.
- Je klant is een ijsberg: klachten!
- Mentale ingesteldheid
- Mehrabian
- Gouden communicatieregels
- Blijf objectief.
- Zeg-zeg-zeg
- NAAA
- Feedback
- Pas je aan, aan het profiel van je klant.
Iedereen die op de binnendienst in contact komt met klanten: receptie-, frontoffice- en backofficemedewerkers, debiteurenbeheerders, boekhouders, logistieke planners, magazijnmedewerkers, etc.
Jan Lux, oprichter van Learning by Lux bvba
Jan is een man van de praktijk en iemand die spreekt uit ervaring. Een training van hem is geen saaie theoretische bedoening, maar een echte workshop waarin interactiviteit en voorbeelden uit de realiteit centraal staan.
Erkenningsnummer KMO-portefeuille:
DV.O105507
Aantal opleidingsuren: 6,5 uren
Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskost. Aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.