Schrijf je in voor deze interactieve en verhelderende workshop en ontdek op 13 november 2020 hoe jij met innovatie je bedrijf strategisch kunt onderscheiden!
Je huidige succes is geen garantie voor de toekomst. Een sterk aanbod aan excellente producten en diensten is in een snel veranderende en erg competitieve economische realiteit onvoldoende om je blijvend succesvol te onderscheiden van je concurrenten.
Wil je gewapend de strijd aangaan? Dan moet je inzetten op innovatie. Waarom een businessmodel innovatie de beste manier is, en welke mogelijkheden je hebt, ontdek je in deze introductiesessie. Je wisselt van gedachten met andere bedrijfsleiders, innovatiemanagers en directeurs met interesse in innovatie en commercialisering uit verschillende sectoren. Je krijgt een helder overzicht van de soorten innovatie en hun commerciële potentieel. En je bekijkt wat die soorten voor jouw onderneming kunnen betekenen.
In deze workshop komen de onderstaande onderwerpen aan bod:
- de soorten innovaties en hun commerciële potentieel
- een zoom in/zoom out van innovatiestrategieën
- het businessmodel innovatie
- een analyse van succesvolle voorbeelden
- innoveren in vier stappen: een overzicht
Deze workshop is uitsluitend voor bedrijfsleiders, innovatiemanagers, directeurs en eigenaar-ondernemers met interesse voor innovatie en/of verantwoordelijkheden op het vlak van commercialisering uit verschillende sectoren. Je bent binnen je organisatie (mee) verantwoordelijk voor de strategische beslissingen omtrent innovatie en businessmodellen.
Chris Delvaux, THRUST
Chris is zaakvoerder van THRUST en heeft meer dan vijftien jaar ervaring als senior consultant in de ondersteuning van organisaties die willen groeien of commercieel effectiever willen worden. Hij is gespecialiseerd in businessmodellen innovatie, commerciële effectiviteitsverbetering, business- en executivecoaching, go to market-optimalisatie en servicedesign.
Chris coacht organisaties en teams in commerciële transformatieprojecten van analyse tot resultaat. Hij werkt strategisch én pragmatisch en ondersteunde onder meer Baxter, Nashuatec (Ricoh), DVV Verzekeringen, Associated Weavers, STIHL Benelux.
Erkenningsnummer KMO-portefeuille:
DV.O105507
Aantal opleidingsuren: 8 uur
Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskosten. De aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.