Skip to main content
Map

Business Club - Multinationals

De Business Club - Multinationals verenigt Plant Managers, General Managers en CEO’s van West-Vlaamse vestigingen van multinationals (min. 50 werknemers) met een HQ buiten België. Deze Business Club in een alomvattend traject van 7 sessies, waarin de nadruk ligt op een mix van kennisoverdracht en ervaringsuitwisseling met de collega-deelnemers. Zo creëren we een vertrouwelijk netwerk van gelijkgestemden waarin alle deelnemers naar hartenlust hun visie en ideeën kunnen uitwisselen. Het doel? Jouw internationale positie versterken.

Tijdens de kick-off op donderdag 28 september 2023 leren de deelnemende bedrijven elkaar kennen.

Tijdens de 6 inhoudelijke sessies wordt telkens een ander thema onder de loep genomen. Elk thema zal jou helpen om nieuwe inzichten te verwerven en steeds verder te groeien. Tijdens elke sessie zal een expert ter zake het centrale topic van de avond eerst kaderen. Daarna wordt er een bedrijfscase gebracht die nauw aansluit met het thema, om vervolgens in een groepsdiscussie dieper in te gaan op de theorie én de case.

Deze Business Club is dus het ideale forum om samen met gelijkgestemden te discussiëren over topics die jouw bedrijf als ‘Lead Plant’ op het lijf geschreven zijn.

Een greep uit de thema's:

  • Strategie
  • Flexibiliteit
  • Arbeidsmarkt
  • Concurrentiekracht
  • Corporate branding
  • Digitalisering
  • Duurzaam ondernemen

Programma

  • Kick-off: donderdag 28 september 2023
  • 6 inhoudelijke sessies
  • 1 collectieve sessie met de deelnemers van de andere Business Clubs en Plato-trajecten

Praktisch

Enkele weken vóór elke sessie krijg je telkens de definitieve praktische info doorgestuurd.

De sessies gaan 's avonds door en vinden plaats bij verschillende multinationals in West-Vlaanderen. Er wordt telkens een bedrijfsbezoek van één uur voorzien. Na het bedrijfsbezoek start de inhoudelijke sessie. Afsluiten doen we telkens met een netwerkmoment met verzorgd walking dinner.

Doelgroep

Plant Managers, General Managers en CEO’s van West-Vlaamse vestigingen van multinationals (min. 50 werknemers) met een HQ buiten België

Contactpersoon

Cathy Verstraete

Member Services/Relatiebeheer

Wanneer

Prijs

  • Voka-leden: 1.525 euro (excl. btw)
  • Niet-leden: 2.285 euro (excl.btw)

Voka is erkend opleidingsverstrekker in het kader van de kmo-portefeuille. Dit betekent dat deze opleiding voor 20% of 30% gesubsidieerd wordt door de Vlaamse overheid, mits jouw bedrijf aan de voorwaarden voldoet. Je aanvraag dient te gebeuren ten laatste binnen de 14 kalenderdagen na de eerste sessie. Registratienummer: DV.O104126.
Aantal opleidingsuren: 21

KMO-portefeuille

Voorwaarden

Annuleren kan enkel schriftelijk (per e-mail of aangetekende brief). Bij annulatie tot 30 werkdagen voor opstart van de respectievelijke groep, wordt een administratieve kost aangerekend van 125 euro. Bij annulatie minder dan 30 werkdagen voor opstart van de respectievelijke groep, blijft het volledige inschrijvingsbedrag van het traject verschuldigd.

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Vraag het @ Voka

Een prangende vraag? Wij antwoorden binnen de 2 werkdagen!

Stel hier jouw vraag