Skip to main content

Business Club - Multinationals

Deze Business Club brengt plant managers, general managers en CEO’s van West-Vlaamse vestigingen van multinationals (minimaal 50 werknemers) met een HQ dat gelegen is buiten België samen in een alomvattend traject van zes sessies. De nadruk ligt op een mix van kennisoverdracht en ervaringsuitwisseling met de andere deelnemers.

Tijdens elke sessie zal het centrale topic van de avond eerst gekaderd worden door een expert ter zake. Daarna wordt er een bedrijfscase (van binnen of buiten de groep) gebracht die nauw aansluit met het thema, om vervolgens in een groepsdiscussie dieper in te gaan op de theorie én de case. Het ideale forum dus om samen met gelijkgestemden te discussiëren over topics die jouw bedrijf als ‘Lead Plant’ op het lijf geschreven zijn.

Programma 

  • Sessie 1: Kennismaking en ‘De snelste weg uit de coronacrisis is via economische groei’ door Voka-hoofdeconoom Bart Van Craeynest
  • Sessie 2: Tekort aan mensen bedreigt onze economie: productiviteitsgroei en meer flexibiliteit zijn absolute prioriteiten
  • Sessie 3: Wat is de impact van de nieuwe klimaatdoelstellingen op jouw bedrijf?
  • Sessie 4: Meer groei door digitalisering tot op de werkvloer
  • Sessie 5: Best practices: drie bedrijfscases van excellerende ‘Lead Plants’ van buiten onze provinciegrenzen
  • Sessie 6: In gesprek met Vlaams minister van Economie en Werk Hilde Crevits over het nijpend tekort aan arbeidskrachten in Vlaanderen
     

Doelgroep

Plant Managers, General Managers en CEO’s van West-Vlaamse vestigingen van multinationals met een HQ dat gelegen is buiten België (minimaal 50 werknemers in West-Vlaanderen).

Praktisch

Enkele weken op voorhand van elke sessie maken wij de expert ter zake en de specifieke bedrijfscases bekend. De sessies vinden ‘s avonds plaats bij verschillende multinationals in West-Vlaanderen, er wordt ook telkens een bedrijfsbezoek van één uur voorzien dat start om 17.30 uur. Na het bedrijfsbezoek start de inhoudelijke sessie, afsluitend wordt er telkens een netwerkmoment met verzorgde catering voorzien. De locaties zullen bepaald worden afhankelijk van de ingeschreven deelnemers, we maken deze locaties zo snel mogelijk bekend.
 
De eerste sessie vindt plaats op 25 april 2022.

Contactpersoon

Voor meer info kan je contact opnemen met Cathy Verstraete.

Contactpersoon

Cathy Verstraete

Member Services/Relatiebeheer

Wanneer

Prijs

  • Voka-leden: 1400 euro
  • Niet-leden: 2100 euro

 

Voka is erkend opleidingsverstrekker in het kader van de kmo-portefeuille (www.kmo-portefeuille.be). Dit betekent dat deze opleiding voor 20% of 30% gesubsidieerd wordt door de Vlaamse overheid, mits uw bedrijf aan de voorwaarden voldoet. Uw aanvraag dient te gebeuren ten laatste binnen de 14 kalenderdagen na de eerste sessie. Registratienummer: DV.O104126.
Aantal opleidingsuren: 21

KMO-portefeuille

Voorwaarden

Annuleren kan enkel schriftelijk (per e-mail of aangetekende brief). Bij annulatie tot 30 werkdagen voor opstart van de respectievelijke groep, wordt een administratieve kost aangerekend van 125 euro. Bij annulatie minder dan 30 werkdagen voor opstart van de respectievelijke groep, blijft het volledige inschrijvingsbedrag van het traject verschuldigd.

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Vraag het @ Voka

Een prangende vraag? Wij antwoorden binnen de 2 werkdagen!

Stel hier jouw vraag