Overslaan en naar de inhoud gaan

De wondere wereld van de logistiek: een boeiende sector met z’n eigen uitdagingen. Deze Business Club brengt logistieke bedrijven samen in een sterk klankbord.  

De economische en politieke impact op logistieke bedrijven is immens. Als het Suezkanaal niet geblokkeerd is, krijg je wel te maken met Houthi-rebellen of stakende boeren in onze havens. Heel wat spanningsvelden die jouw dagelijkse werking danig onder druk zetten. Dit lerend netwerk wil daarom een klankbord bieden voor ondernemingen in de brede logistiek.

Kennis vergaren, ervaringen uitwisselen en leren van elkaars best practices en uitdagingen: dat staat centraal in deze Business Club International Logistics. Het traject bestaat uit een kick-off en 7 inhoudelijke sessies. Waarover? Dat bepaal je samen met je collega-deelnemers. Met jullie kennis, externe expertise waar nodig en een aantal bedrijfscases of -bezoeken, bouwen we zo een programma op basis van jouw noden.

Welke thema’s kunnen aan bod komen?

  • Supply chain management
  • Internationaal transport
  • Technologische innovatie
  • Duurzaamheid
  • Risicobeheer
  • E-commerce 
  • Global trade compliance

Wat is zo'n Business Club?

  • Lerend netwerk met kennisdeling en ervaringsuitwisseling, ruimte voor eigen cases
  • Vaste groep met 15 deelnemers, confidentialiteit verzekerd
  • Kick-off met themabepaling en 7 inhoudelijke sessies
  • Begeleiding door externe experts in de gevraagde topics

Programma

  • Kick-off | 28 januari 2025: Kennismaking en themabepaling voor het verdere programma
  • 7 inhoudelijke sessies: data en topics worden vastgelegd tijdens de kick-off

Voor wie?

Professionals uit de internationale logistieke sector: transport en logistiek dienstverleners.

Toegankelijkheid

Heb je nood aan specifieke assistentie of kunnen we dit event toegankelijker voor je maken? Stuur je opmerking mee in bij je inschrijving en we bekijken in samenspraak de mogelijkheden.
 

Contactpersoon

Sofie Engelen

Coördinator internationale dienstverlening

Adres

Kantoor Antwerpen
Markgravestraat 12
2000 Antwerpen

Wanneer

Prijs

Leden: €1.750 (excl. 21% btw)
Niet-leden: €2.450 (excl. 21% btw)
 

Voorwaarden

Annulatie
Annuleren kan enkel schriftelijk tot en met 14 januari 2025 via sofie.engelen@voka.be. Nadien blijft het volledige bedrag van de factuur verschuldigd. Een ingeschreven deelnemer mag zich wel door een andere persoon laten vervangen. De Kamer behoudt zich het recht om de opleiding te annuleren indien, ondanks alle inspanningen, de omstandigheden ons ertoe dwingen. Het volledige inschrijvingsgeld wordt dan teruggestort.

Kmo-portefeuille
Recupereer een deel van je opleidingskosten via de kmo-portefeuille. De aanvraag moet ten laatste twee weken na de start van de opleiding gebeuren op www.kmo-portefeuille.be. Indien je beroep doet op de kmo-portefeuille, dien je nog btw op de volledige opleidingskost te betalen.

Benodigde informatie kmo-portefeuille
Het registratienummer van Voka – Kamer van Koophandel Antwerpen-Waasland: DV.O104083.
Type dienstverlening: Business Club International Logistics
Datum inschrijving: 28 januari 2025
Projectbedrag: €1.750 voor leden, €2.450 voor niet-leden
Aantal opleidingsuren: 24
Thema: internationalisering

Privacy
Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Contactpersoon

Sofie Engelen

Coördinator internationale dienstverlening

Adres

Kantoor Antwerpen
Markgravestraat 12
2000 Antwerpen

Wanneer

Prijs

Leden: €1.750 (excl. 21% btw)
Niet-leden: €2.450 (excl. 21% btw)
 

Voorwaarden

Annulatie
Annuleren kan enkel schriftelijk tot en met 14 januari 2025 via sofie.engelen@voka.be. Nadien blijft het volledige bedrag van de factuur verschuldigd. Een ingeschreven deelnemer mag zich wel door een andere persoon laten vervangen. De Kamer behoudt zich het recht om de opleiding te annuleren indien, ondanks alle inspanningen, de omstandigheden ons ertoe dwingen. Het volledige inschrijvingsgeld wordt dan teruggestort.

Kmo-portefeuille
Recupereer een deel van je opleidingskosten via de kmo-portefeuille. De aanvraag moet ten laatste twee weken na de start van de opleiding gebeuren op www.kmo-portefeuille.be. Indien je beroep doet op de kmo-portefeuille, dien je nog btw op de volledige opleidingskost te betalen.

Benodigde informatie kmo-portefeuille
Het registratienummer van Voka – Kamer van Koophandel Antwerpen-Waasland: DV.O104083.
Type dienstverlening: Business Club International Logistics
Datum inschrijving: 28 januari 2025
Projectbedrag: €1.750 voor leden, €2.450 voor niet-leden
Aantal opleidingsuren: 24
Thema: internationalisering

Privacy
Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.