Optimale customer service is cruciaal voor elke businessstrategie. Voka West-Vlaanderen ondersteunt u dan ook graag samen met de Business Club Customer Service om uw klantendienst verder te professionaliseren en te optimaliseren.
Wij brengen voor u professionals van internationaal actieve bedrijven samen in een inspirerend traject. Geen louter theoretische benadering van de dagdagelijkse problematiek waarmee u in aanraking komt, maar wel een uniek proces- en praktijkgericht discussieplatform onder gelijkgestemden waarin de verschillende facetten van customer service vanuit een pragmatische insteek onder de loep worden genomen.
Doelgroep
Customer service managers en andere leidinggevenden binnen customer service van internationaal actieve bedrijven die hun methoden en technieken willen aanscherpen en klantenrendement willen verhogen.
Programma
De sessies worden ondersteund door enthousiaste en praktijkervaren mentoren Sylvie Vanhaelewijn (Unilin), Wesley Vandewalle (Barco) en customer strategy expert Horst Remes (OneStone).
De topics die worden besproken, worden door de deelnemers zelf aan het begin van de Business Club bepaald. De thema’s die behandeld kunnen worden zijn onder andere:
- Klantentevredenheid
- Klantenstrategie
- Digitalisering
- Customer intimacy
- Internationale trends
- Selfservice
- Customer journey
- Leiding geven aan het customer service team
- …
Praktisch
Zeven avondsessies, waarvan een collectieve sessie met deelnemers van de andere Business Clubs en de verschillende Voka-trajecten.
Locatie: bij Voka West-Vlaanderen in Kortrijk of op bedrijfslocatie in de regio. Er zal na uw inschrijving gevraagd worden of u met uw bedrijf wil optreden als gastheer/vrouw. De eerste sessie gaat digitaal door.
Enkele weken voor de start van elke sessie sturen wij u een uitnodiging met het specifieke programma en de locatie. Wij vragen u dan telkens uw aan- of afwezigheid te bevestigen. Indien u er zelf niet bij kunt zijn, mag u altijd een collega afvaardigen.
Contact
Inschrijven voor deze Business Club is nog mogelijk via charlotte.dekimpe@voka.be. Voor meer info kunt u contact opnemen met Charlotte Dekimpe.