Skip to main content
Business Club Customer Service

Business Club Customer Service

Optimale customer service is cruciaal voor elke businessstrategie. Voka West-Vlaanderen ondersteunt u dan ook graag samen met de Business Club Customer Service om uw klantendienst verder te professionaliseren en te optimaliseren.

Wij brengen voor u professionals van internationaal actieve bedrijven samen in een inspirerend traject. Geen louter theoretische benadering van de dagdagelijkse problematiek waarmee u in aanraking komt, maar wel een uniek proces- en praktijkgericht discussieplatform onder gelijkgestemden waarin de verschillende facetten van customer service vanuit een pragmatische insteek onder de loep worden genomen.

Doelgroep

Customer service managers en andere leidinggevenden binnen customer service van internationaal actieve bedrijven die hun methoden en technieken willen aanscherpen en klantenrendement willen verhogen. 

Programma

De Business Club Customer Service gaat van start op 27 april 2021, de eerste van zeven avondsessies. De sessies worden ondersteund door enthousiaste en praktijkervaren mentoren Sylvie Vanhaelewijn (Unilin), Wesley Vandewalle (Barco) en customer strategy expert Horst Remes (OneStone)

De topics die worden besproken, worden door de deelnemers zelf aan het begin van de Business Club bepaald. De thema’s die behandeld kunnen worden zijn onder andere:

  • Klantentevredenheid
  • Klantenstrategie
  • Digitalisering
  • Customer intimacy
  • Internationale trends
  • Selfservice
  • Customer journey
  • Leiding geven aan het customer service team
  •  …

Praktisch

Zeven avondsessies, waarvan een collectieve sessie met deelnemers van de andere Business Clubs en de verschillende Voka-trajecten.

Locatie: bij Voka West-Vlaanderen in Kortrijk of op bedrijfslocatie in de regio. Er zal na uw inschrijving gevraagd worden of u met uw bedrijf wil optreden als gastheer/vrouw. De eerste sessie gaat digitaal door.

Enkele weken voor de start van elke sessie sturen wij u een uitnodiging met het specifieke programma en de locatie. Wij vragen u dan telkens uw aan- of afwezigheid te bevestigen. Indien u er zelf niet bij kunt zijn, mag u altijd een collega afvaardigen.

Contact

Voor meer info kunt u contact opnemen met Charlotte Dekimpe.

Contactpersoon

Charlotte Dekimpe

Member Services/Internationaal ondernemen

Adres

Voka - Kamer van Koophandel West-Vlaanderen
President Kennedylaan 9A
8500 Kortrijk

Wanneer

Prijs

  • Voka-leden: 1200 euro
  • Niet-leden: 1800 euro

Maak gebruik van de kmo-portefeuille!

KMO-portefeuille

Registratienummer: DV.O104126.
Aantal opleidingsuren: 21

Voorwaarden

Annuleren kan enkel schriftelijk (per e-mail of aangetekende brief). Bij annulatie tot 30 werkdagen voor opstart van de respectievelijke groep, wordt een administratieve kost aangerekend van 125 euro. Bij annulatie minder dan 30 werkdagen voor opstart van de respectievelijke groep, blijft het volledige inschrijvingsbedrag van het traject verschuldigd.

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Vraag het @ Voka

Een prangende vraag? Wij antwoorden binnen de 2 werkdagen!

Vraag het @ Voka
ING
Proximus
SD  Worx
CRM Group