Met een leadfunnel kan je gestructureerd potentiële klanten aantrekken, betrekken en omzetten in betalende klanten. Maar hoe zet je een leadfunnel op en hoe optimaliseer je jouw leadstrategie?
Een leadfunnel is een van de essentiële tools om de marketingstrategie van je onderneming op punt te zetten. De funnel omvat stappen zoals bewustwording, interesse wekken, evaluatie, beslissing, actie en opvolging om de verkoop te stimuleren en klantrelaties te onderhouden. Het doel? Potentiële klanten geleidelijk door het verkoopproces leiden en meer betalende klanten verwerven.
- Hoe kan je je doelgroep gerichter benaderen?
- Hoe volg je je verkoopsleads beter op?
- Hoe verbeter je je leadstrategie?
Met een strategische benadering voor effectieve leadfunnels en geactualiseerde kennis van de nieuwste trends ben je in staat om een sterke leadfunnel te bouwen en te integreren in je marketingstrategie.
De spreker
Veronika Zonova is groeistrateeg, merkstrategiebouwer en bezieler van de strategiestudio Kolonel Kastor. Ze beschouwt het als haar missie om wildvreemden om te zetten in topfans van haar klanten. Met trajecten en workshops weet ze alle marketingprioriteiten op een rijtje te zetten. Een absolute expert in marketingfunnels, die haar kennis maar al te graag met de wereld deelt.
