Straalt jouw merk uit wat je voor ogen hebt? Perceptie kan je niet helemaal controleren, maar je merkstrategie natuurlijk wel. Hoe je een sterke merkstrategie uitbouwt, leer je in deze opleiding.
Straalt jouw merk uit wat je voor ogen hebt?
Het gevoel dat jouw merk bij je consument oproept, het imago van je bedrijf, de kwaliteit die je product uitstraalt... het zijn allemaal onderdelen van je merkstrategie. In Boost Your Brand leer je alles wat je moet weten om een vlijmscherpe brandingstrategie op te stellen. Spreker Stef Verbeeck deelt zijn expertise in drie praktische sessies die jouw merk de nodige peper geven. Je ideale positionering als kmo, een feilloze storytelling en het perfect uitgestippelde pad voor je customer journey, alles komt aan bod.
- Breng de motieven van jouw ideale klant in beeld: wat overtuigt hen rationeel en emotioneel?
- Een duidelijke visie die jou op de markt onderscheidt van je concurrenten: de juiste positionering
- Welke rol speelt je merk in het leven van je doelgroep?
- Hoe ontwikkel je échte meerwaarde voor jouw klant? Value proposition en purpose
- De meerwaarde van storytelling als basis voor je merk: merkverhaal en elevator pitch
- Waarom merkstrategie eigenlijk antropologie is en emoties moet prikkelen
- Vertalen van je merkstrategie naar een identiteit die de juiste associaties opwekt bij je doelgroep
- De oneindige customer journey en hoe je meerwaarde creëert bij elke touch point
- Wegnemen van frictie en het optimaliseren van communicatie en beleving
- Het uitbouwen van langetermijnrelaties met je doelgroep
De spreker
Merkstrateeg en auteur Stef Verbeeck (Pavlov) schreef al 5 boeken over branding, zowel voor jezelf als voor je onderneming. Als ervaren keynote speaker, podcast host en gastdocent is Stef de ideale spreker om in Boost Your Brand de fijne kneepjes van merkstrategieën aan te leren.
