Via sociale media kan je veel bereiken, maar hoe zorg je ervoor dat je content niet verdwijnt in de massa? Een goed doordacht socialmediaplan kan je helpen om er écht tussenuit te springen.
Hoe haal je resultaten op socials?
Consistente resultaten boeken op social media doe je niet door 'zomaar wat te proberen'. Leuke TikTok-trends, een toffe foto op Instagram of een sporadische Facebookpost zijn niet voldoende om je bedrijf in de kijker te zetten. Toch is dat zo'n 70% van de ondernemingen vandaag nog doet. Maar jij niet, toch? In deze tweedaagse training leer je een effectief socialmediaplan op te maken dat je strategie ondersteunt.
Een eerste tip voor effectieve content op socials? Begin met de waarom. Want eens je weet waarom je bepaalde content deelt met je doelgroep, genereer je 30% meer engagement met je posts! Leer in twee opleidingsdagen hoe je je tijd en budget optimaal inzet voor de beste resultaten, hoe je een goeie content- en publicatieplanning opmaakt, en hoe je het meeste engagement en impact creëert bij je doelgroep!
Het contentframework ontwikkeld door The House of Marketing
Diagnose: waar sta je nu?
Contentstrategie: waarom, wat en hoe?
Key take aways en huiswerk: pas het framework toe op je eigen bedrijf
Sessie 2 26 mei
Van strategie naar planning
Hoe maak je een redactionele kalender die werkt?
Contentkalender: tools, templates en hoe je deze invult
Tips en best practices om je planning consistent en succesvol te houden
Oefening: creëer je eigen content- en publicatiekalender
Onze expert
The House of Marketing is ijzersterk in strategisch onderbouwde social media. Ze helpen jouw onderneming met hun frameworks om een planning en content te maken die échte resultaten oplevert.
Voor wie?
Marketeers en businessleaders die consistent meer impact willen maken met hun socialmedia-inspanningen, en op zoek zijn naar een strategie.
Ook interessant
Onderhandelingstechnieken: de onmisbare skill in elke job
Leer het meeste uit een onderhandeling te halen, zonder meteen compromissen te sluiten.