Dat er iets misgaat, krijg je aan de publieke opinie nog verkocht. Maar dat je er als ondernemer of bedrijf niet juist over communiceert, dat is een ander verhaal. Hoe doe je aan goede crisiscommunicatie?
Stel je voor: er doet zich een crisis voor in je bedrijf. Een groot datalek, een brand, of je boekhouder blijkt plots een meester-crimineel. Dan moet je als zaak- of woordvoerder de pers te woord staan en je stakeholders geruststellen, natuurlijk.
- Hoe communiceer je (absoluut niet) in tijden van crisis?
- Welke boodschap breng je wanneer, hoe en naar wie?
- Welke strategie volg je om de crisis goed te communiceren?
Na deze opleiding maak je van elke crisis een opportuniteit. Bart De Clerck (Com-Fort) is communicatiespecialist en zet je met een stappenplan op weg om elke crisis het hoofd te bieden. Met krachtige tips & tricks voel jij je gesterkt om je communicatie beheerst aan te pakken.
Voor wie?
Communicatieverantwoordelijken, woordvoerders en zaakvoerders die hun onderneming met woord en daad beter willen bijstaan in tijden van crisis.
Toegankelijkheid
Heb je nood aan specifieke assistentie of kunnen we dit event toegankelijker voor je maken? Stuur je opmerking mee in bij je inschrijving en we bekijken in samenspraak de mogelijkheden.
Nog meer inspiratie?
Deze opleidingen vind je misschien ook interessant.