Meet de impact van uw webshop

20/06/2017

Online ondernemen maakt het mogelijk om heel veel te meten.

Meet het gedrag van de klant, de aankoophistoriek, de gemiddelde aankoopwaarde, het aantal dagen tussen het eerste bezoek en de effectieve aankoop,…

We ontdekken de rijkdom aan informatie die Google ons biedt, aangevuld met enkele (gratis) tools die in uw toolbox niet mogen ontbreken. We passen die toe op de webshops van de deelnemers en laten zien hoe u de gezondheid van uw webshop kan meten.

In dit seminarie krijgt u antwoord op volgende vragen:

  • Hoe kan u Google Analytics instellen en gebruiken in functie van uw webshop?

  • Welke vijf tools zorgen voor een optimale screening van uw webshop?

  • Audit uitvoeren op de webshops van de deelnemers

Tijdens deze laatste bijeenkomst in een module van zes sessies nemen we tenslotte uitgebreid de tijd om een laatste audit uit te uitvoeren op de webshops van de deelnemers.


Doelgroep

Bedrijfsleiders, marketingverantwoordelijken, e-commerce managers en al wie het maximum uit de e-commerce prestaties wil halen.


Uw trainer

Cis Scherpereel is Coach, Inspirator en Strateeg voor online ondernemers met ambitie (cis-commerce.be). Hij adviseert bedrijven met het uittekenen van de e-commerce plannen en begeleidt ze - eens gestart met een webshop - in de continue optimalisatie ervan. Die begeleiding gebeurt vaak in de vorm van workshops, op een heel toegankelijke, inspirerende en hands-on manier. Cis stond aan de wieg van de webshops van o.a. Bel&Bo, Duvel, Maxitoys, Fun, Jules Destrooper, Deknudt Frames, Brooklyn, Hubo en tal van KMO's en start-ups. Hij is een gewaardeerd spreker, coach en auteur van "De people factor in e-commerce".


Nog beter scoren met uw webshop?

Deze sessie is de derde cruciale stap in het uitbouwen van een webshop. Dit biedt echter nog geen garantie op succes. Om u online te onderscheiden t.o.v. uw concurrenten, kan u geen enkele fase van het stappenplan overslaan. Daarom bieden wij u een volledig traject op maat aan, waarbij u van A tot Z begeleid wordt door een expert ter zake:

21/03: Hoe maakt u van Google uw beste vriend?

18/04: Hoe kan u uw webshop in de kijker plaatsen?

23/05: Conversie optimalisatie: hoe laat u uw webshop voor u werken?

20/06: Meet de impact van uw webshop.


Meer info

kaat.creupelandt@voka.be