Jaarverslag 2019

"Dit jaarverslag staat in het teken van 2019, maar werd geschreven tijdens de coronacrisis. Het contrast tussen het afgelopen jaar en de situatie waarin we ons nu bevinden is ongezien. Ondernemers zagen hun omzet terugvallen, moesten veiligheidsmaatregelen invoeren op de werkvloer en hun businessmodel in vraag stellen.

Ondernemen is met andere woorden niet meer hetzelfde in 2020. Toch tonen deze pagina's niet alleen wat het was, maar ook wat mogelijk is. We zullen er nog steeds staan voor u, hetzij met andere boodschappen, andere lobbydossiers en andere prioriteiten.

Dit jaarverslag toont hoe ondernemers zich via Voka verbinden, verbeteren en veranderen. Wij zullen u daar in de komende jaren verder in ondersteunen. Dankzij onze medewerkers, ons netwerk en onze expertise kan u op ons rekenen.

Laten we dankbaar zijn voor 2019 en strijdvaardig in 2020. Zo nemen we samen de volgende horde en geraakt u verder met Voka."

Karin Van De Velde
Voorzitter Voka - Kamer van Koophandel Limburg