Wil je je inningsgraad stevig verhogen? Wil je wanbetalers op een efficiënte manier aanmanen? Ontdek tijdens de workshop op 22 oktober 2021 de tips en tricks waarmee jij rappelbrieven schrijft die wél werken.
Missen je rappelbrieven hun effect? Negeren je klanten de aanmaningen die je stuurt per mail? Blijf je ondanks al je goedbedoelde inspanningen met lege handen achter?
Leg dan je communicatiestijl even onder de loep. Want je spoort geen enkele klant aan tot betalen met zinnen als:
- "We verwachten uw betaling spoedig."
- "Bij nazicht van onze boekhouding …"
- 'We zijn genoodzaakt om …"
Tijdens deze workshop krijg je een duidelijk zicht op hoe het anders kan. Je gaat aan de slag met belangrijke regels en eenvoudige tips waarmee je in geen tijd een rappelbrief schrijft die wél werkt.
Wat leer je in deze opleiding?
- Je schrijft de 'ideale rappelbrief' voor je eigen bedrijf.
- Je gebruikt de juiste taal, stijl, vorm en inhoud.
- Je ontdekt belangrijke nudgingprincipes.
- Je past marketingprincipes toe op de aanmaning.
Iedereen die een correct betaalgedrag van klanten wenst.
Bjorn Wittoeck, Triple A Solutions
Bjorn Wittoeck is coach en trainer in alle thema’s en aspecten van Credit Management. Na zijn opleiding Boekhouden en informatica is Bjorn zich blijven bijscholen. Na zijn jarenlange ervaring als Credit Manager in bedrijven zoals BMW Financial Services startte hij in 2017 als zelfstandige. Naast het freelance werken verzorgt hij trainingen en opleidingen rondt Credit Management.
Erkenningsnummer IAB: B0687/2019-09
Erkenningsnummer KMO-portefeuille:
DV.O105507
Aantal opleidingsuren: 3 uren
Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskost. Aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.