Twaalf jonge managers en eigenaars-ondernemers dagen zichzelf uit met het nieuwe opleidingstraject Generation Y. Daarmee wil Voka – Kamer van Koophandel Limburg de strategie, organisatorische en persoonlijke ontwikkeling van de deelnemers verder ontwikkelen. Het traject is volledig uitverkocht!

Een hele nieuwe generatie staat klaar om mee te bouwen aan een ondernemend Limburg. Voor die (toekomstige) managers en (toekomstige) eigenaars–ondernemers presenteert Voka – KvK Limburg voor de derde keer het opleidingstraject Generation Y. Dat daagt hen uit om zichzelf in vraag te stellen, te leren over organisatieontwikkeling en zo de strategie van hun organisatie verder uit te bouwen.
Het uitgangspunt van Generation Y is om te groeien als persoon en om van daaruit de onderneming te laten groeien. Het traject bestaat daarom uit drie modules: persoonlijke ontwikkeling, organisatieontwikkeling en strategie. Iedere module duurt drie dagen en staat telkens onder leiding van één van deze drie toppers: James Bampfield (Quinx), Ineke van de Braak (4D) en John Metselaar (Solvay Brussels School of Economics and Management).
"Dit traject geeft toekomstige leiders een brede basis mee waarop zij zelf kunnen verder bouwen in de toekomst."
“We zijn ervan overtuigd dat dit traject onze toekomstige leiders een brede basis zal meegeven waarop zij zelf kunnen verder bouwen in de toekomst”, zegt Johann Leten, gedelegeerd bestuurder van Voka – KvK Limburg.
Deelnemers Generation Y 2020
Daniëls |
Pieter-Jan |
DSSV - Transpo Daniëls |
Eerlings |
Niels |
Horeca Van Zon |
Jouck |
Domien |
DSSV - Transpo Daniëls |
Jouck |
Jens |
DSSV - Transpo Daniëls |
Kumpen |
Nick |
Crossroad Communications |
Poelmans |
Niels |
Poelmans Engineering and Consulting |
Romih |
Daisy |
Team Cyclis |
Rutten |
Chloë |
Voka - KvK Limburg |
Schepers |
Maarten |
Autoglass Center |
Soulier |
Joey |
Wim Claes Snel-Transporten |
Thys |
Jirky |
Printcity |
Timmermans |
Jeffrey |
Boldt |