Skip to main content

Ondernemingsnieuws uit jouw buurt

  • 26/09/2017

Johan Van Looy nieuwe CEO bij inno.com

johanvanlooy
Sinds vorige week staat een nieuwe CEO aan het hoofd van ICT-strategieadviesbureau inno.com uit Beerzel. Johan Van Looy is Johan Cattersel opgevolgd. Deze laatste zal als Executive Chairman de langetermijnstrategie van inno.com verder uitbouwen. Johan Cattersel koos zijn opvolger uit eigen rangen. Johan Van Looy heeft al meer dan zestien jaar inno.com ervaring, waarvan vier jaar in het management. inno.com is de laatste jaren uitgegroeid tot Europese marktleider in bedrijfsarchitectuur. De onderneming helpt andere bedrijven om gerichte ICT-strategieën uit te tekenen voor een succesvolle digitale transformatie. inno.com heeft naast zijn core business nog het inno.com Institute. Met deze internationaal geaccrediteerde Master of Science in Enterprise Architecture is inno.com het enige privébedrijf in Europa dat een erkend masterdiploma mag uitreiken.

www.inno.com


Loxone opent Smart Home demowoning

Loxone uit Nijlen opent de eerste echte Smart Home demowoning in de Benelux. In hartje Nijlen werd een appartement volledig ingericht volgens de visie van Loxone, met een intelligente automatisatie van verlichting, verwarming, zonwering, audio, ventilatie, alarm, toegangscontrole en meer. In de demowoning in Nijlen worden de mogelijkheden van slimme woningen met een doorgedreven automatisering het principe gedemonstreerd. Loxone, in de Benelux geleid door Daniël Van Dessel, speelt in op twee belangrijke actuele thema’s: energiezuinigheid en levenslang wonen. Het bedrijf is opgericht in 2009 en telt ondertussen 260 medewerkers. Gemiddeld gaat er wereldwijd om de 30 minuten één Smart Home live.

https://www.loxone.com/nlnl/

 

Aanbod De Backer Haarden te kijk in pop-upvilla

De huidige showroom van De Backer Haarden uit Heist-op-den-Berg wordt afgebroken om plaats te maken voor een nieuwbouw. Sinds vorige week kunnen de klanten tijdelijk terecht in de naastgelegen pop-upvilla. Op de plaats van de huidige showroom bouwt De Backer Haarden een nieuwe showroom van 500 vierkante meter, bijna drie keer zo groot als de huidige. Om ervoor te zorgen dat de klanten tijdens de verbouwingswerken ook nog bij De Backer Haarden terecht kunnen, is naast de huidige showroom een pop-upvilla geopend. De Backer Haarden wil daar al een tipje van de sluier tonen van waar de nieuwbouw naartoe moet gaan.

www.dbhaarden.be

 

Telenet en Devos Lemmens genomineerd voor effie awards

Telenet (Mechelen) en Devos Lemmens (Continental Foods-Puurs) zijn genomineerd voor de Effie Awards. Die awards bekronen marketingcampagnes die effectief hebben bijgedragen aan het succes van een merk. Sausenmerk Devos Lemmens, behorend tot Continental Foods uit Puurs, is genomineerd voor de nu overbekende campagne ‘Dat is ‘m’, met de barbecuespots gecreëerd door agentschap LDV United. Reclamebureau TBWA Belgium uit Elsene maakte voor Telenet de genomineerde campagne ‘Gaan en blijven’ gaan voor WIGO. De Effie Awards Belgium worden uitgereikt op 28 september in Brussel.

 

Lamot investeert in auditorium

Congres- en erfgoedcentrum Lamot uit Mechelen heeft het auditorium op de derde verdieping onder handen genomen. Om ervoor te zorgen dat de locatie, die al twaalf jaar bestaat, aan alle nieuwe noden voldoet, werd de technische kant van de zaal opgewaardeerd. Het lichtsysteem van het auditorium werd aangepakt. De gasontladingslampen werden vervangen door ledverlichting. De bediening is zo ook aanzienlijk eenvoudiger geworden. De controle gebeurt nu draadloos vanaf de lichttafel, wat meer mogelijkheden oplevert voor een efficiëntere uitlichting van de zaal. Daarnaast is er minder onderhoud nodig en hebben de lichtbronnen een langere levensduur. Verder werd ook het visuele systeem aangepast. De congreswerking van Lamot voorziet acht multifunctionele zalen en faciliteiten voor bedrijfscongressen, -evenementen en –feesten. “Het auditorium op de derde verdieping is het paradepaardje, met een capaciteit van 298 personen.

//lamot-mechelen.be/

 

In samenwerking met:

:MiM

Contactpersoon

Jan Van de Poel

Communicatiemedewerker

Plan je bezoek in ons Experience Center!
Ontdek onze vacatures!
Logo Mensura
Proximus
SD  Worx