Skip to main content

Mille Miglia: de finish in zicht

  • 26/11/2018

De medewerkers van Voka Oost-Vlaanderen hebben de Mille Miglia bijna uitgereden; de eindmeet komt in zicht. Mille Miglia betekent dat het team gezamenlijk 1000 bezoeken aan leden brengt in één jaar. Customer centricity is een sleutelelement in de strategie van Voka Oost-Vlaanderen. De honderden nauwe contactmomenten met de Voka-leden in Oost-Vlaanderen leveren een schat aan informatie op (die geregistreerd wordt in CRM) én veel tevreden klanten. Momenteel staat de teller op 960 en er rest ons nog één maand te gaan. Nog een volgehouden inspanning en goede eindspurt en het komt goed!

Juan Fangio
Juan Fangio, één van de helden van de echte MM

 

Mille miglia
Mille Miglia: het groot scorebord in de Voka Box houdt iedereen scherp
Domestic Services
Banque de Luxembourg
Deloitte
ING
Logo Mensura
Proximus
SD  Worx
BovaEnviro+
G4S
Soundfield
Jobat