In 2022 werd onze nieuwe merkstrategie verder uitgerold over alle onderdelen van Voka. Onze website werd grondig geanalyseerd en opgekuist met gebruiksvriendelijkheid als uitgangspunt. Daarnaast werkten we een gezamenlijke employer brandingscampagne uit om Voka als aantrekkelijke werkgever in de markt te zetten.
2023 staat in het teken van de verkiezingen, positionering en verdere (digitale) professionalisering.
Werf 1 - Verkiezingscommunicatie
In samenwerking met CC Belangenbehartiging werken we aan een memorandum en zoeken we naar maximale synergie op vlak van campagne & persaanpak.
Werf 2 - Branding & Positionering
We lanceren een gezamenlijke positioneringscampagne met focus op het maatschappelijk belang van een sterke economie en sterk ondernemerschap; we breiden de Brandcloud uit met een authentieke fotodatabank en rollen de employer branding campagne 'Werken bij Voka, dat geeft zin!' verder uit.
Werf 3 - Digitale markering & communicatie
Focus op:
- Gebruiksgemak & intern beheer website
- Optimalisatie van onze online vindbaarheid
- Meten is weten
- Proeftuin metaverse
- Kennisdeling
Werf 4 - Interne organisatie & professionalisering
Herziening werking van onze werkgroepen, professionalisering van onze medewerkers en aanscherpen mediareflex.