Skip to main content

Aangepaste dienstregeling loketten

  • 17/07/2020

Sinds woensdagnamiddag 18/3, zijn onze loketdiensten tot nader orde enkel digitaal bereikbaar. Alle documenten moet u aanbieden via Digichambers, zodat verplaatsingen niet vereist zijn maar we wel een blijvende afhandeling kunnen garanderen voor uw bedrijf.

Maakt u nog geen gebruik van Digichambers, staan wij uiteraard ter uwer beschikking om een vlotte opstart te begeleiden. Hierbij vindt u alvast de basisinformatie over het gebruik van Digichambers. Mocht u hierover vragen hebben, neem dan contact met Jan Haentjens jan.haentjens@voka.be of 03 232 22 19 (tijdens de kantooruren).

Wij zijn ervan overtuigd dat wij mogen rekenen op uw medewerking en begrip. Onze collega’s staan ter uwer beschikking om u blijvend te ondersteunen.

U kan deze dienst telefonisch bereiken tijdens de kantooruren op het nummer 03 232 22 19 of via mail naar oa.aw@voka.be  

Contactpersoon

Jan Haentjens

Diensthoofd administratieve dienstverlening

Gosselin
Welt white paper
CapitalAtWork
Customer Collective
Deloitte
De Ridder
facilicom
GSJ Advocaten
Logo Mensura
Proximus
Recrewtment
SD  Worx
Tormans