Skip to main content
  • Innovatieve bedrijven in prestigieus koffietafelboek

Innovatieve bedrijven in prestigieus koffietafelboek

  • 12/10/2021

Regio Mechelen-Kempen kent heel wat pareltjes op vlak van innovatie. Uitgeverij Innovations of the world wil de mooiste voorbeelden uit de regio nu bundelen in een exclusieve uitgave. Voka Mechelen-Kempen ondersteunt het initiatief en roept innovatieve bedrijven uit de regio op om zich te melden en hun plaats in het prestigieuze koffietafelboek te claimen. Van schone technologie en duurzame chemie tot digitale toepassingen, e-health en creatieve sectoren, … elk bedrijf of opinieleider met naam en faam die bijdraagt aan de innovatie in de regio, kan in het boek opgenomen worden.

De uitgeverij maakte in het verleden al edities van andere innovatieve steden in de wereld. Ook de stad Antwerpen kwam al aan bod. In een tweede deel wil de uitgever nu focussen op de innovatieve bedrijven, organisaties en onderwijsinstellingen uit de regio Kempen en Mechelen.  In de luxe hardcover van zo’n 300 pagina’s stelt men alle opinieleiders en bedrijven voor die de regio zo bijzonder maken. Van schone technologie en duurzame chemie tot digitale toepassingen, e-health en creatieve sectoren, … elk bedrijf of opinieleider met naam en faam die bijdraagt aan de innovatie in de regio, kan in het boek opgenomen worden. 

Aan de editie van de stad Antwerpen werkten grote namen als Agfa Gevaert, Imec, de Haven van Antwerpen en DPG Media mee. Voor de editie over de provincie Antwerpen zegden onder andere al VITO, Van Roey, Thomas More, Absolem en Ajit Shetty (ex-Janssen Pharmaceutica) toe.
 

partners

Het eindresultaat is vervolgens een luxe koffietafelboek met de beschrijving van meer dan 100 innovatieverhalen
Een idee van het eindresultaat krijgt u in de digitale versie van INNOVATE ANTWERP vol. 1

Financiering

Het boek wordt gefinancierd door crowdfunding: door de verkoop van boeken die dan door de deelnemende bedrijven zelf verspreid kunnen worden. De kwaliteit van de uitgave maakt dat bedrijven de boeken kunnen inzetten als PR-tool, voor buitenlandse zakenreizen of als relatiegeschenk. Een boek kost € 85.00 + 6% BTW. Er is echter geen verplichting om boeken aan te kopen. Voor een aanwezigheid van twee pagina’s draagt u wel bij aan de technische kost van 350 euro voor de opmaak van de pagina, de eindredactie, de drukklare pdf en de promotie door de uitgeverij. Deze technische kost valt weg vanaf een aankoop van 10 boeken.

We zijn ervan overtuigd dat dit mooie initiatief van de uitgever een uitgelezen manier is om onze regio als innovatie hot spot in de kijker te zetten. Voka zal ook zelf aan meewerken aan het project. 

Interesse? Contacteer ons

Carolien Jans

Project manager

Full bio of Carolien Jans

Contactpersoon

Carolien Jans

Project manager

Gosselin
IMU - Sport Vlaanderen
Proximus
Ontdek onze vacatures!
IMU - Altez 0110
VZW_IMU_GROUPS
Plan je bezoek in ons Experience Center!
Welt white paper