Skip to main content
in

E-Commerce, geen kost maar opbrengst

Hoe haal ik het maximum uit mijn e-commerce site? In deze workshop krijg je een uitgebreid inzicht in de bewezen technieken om je online winkel écht rendabel te maken. Daarnaast leer je ook van de ervaring van Ruben Evens over hoe je een digitale transformatie aanpakt om je e-commerce sales te boosten. Aan de hand van deze tips & tricks heb je alles in handen voor een innovatieve aanpak van je e-commercestrategie. 

De Belgische e-commerce groeit exponentieel, waardoor je als bedrijfsleider niet kunt achterblijven met een online verdienmodel als je competitief wil blijven op de markt. Toch wordt een online winkel door veel ondernemingen nog steeds als 'slechts' een extra verkoopkanaal beschouwd. Of erger nog: als een kosten- of klachtenpost. 

In deze workshop leer jij de bewezen e-commerce sales technieken en hoe je een digitale transformatie in je organisatie aanpakt om de verkoopcijfers van je e-commerce site te maximaliseren. 

  • Introductie in handel in het algemeen (niet enkel e-commerce)
  • Introductie in omnichannel en de offline toepassingen
  • Valkuilen van een e-commerce site
  • De zwaarste kosten van de webwinkel in kaart gebracht
  • Doeltreffende manieren om die kosten tot een minimum te reduceren
  • Effectieve technieken om je inspanningen te meten
  • De juiste aanpak om een positieve customer experience te bevorderen in elke fase van de customer journey (customer centricity)
  • Praktische tips om de omzet van jouw business te boosten

Na deze workshop heb je inzicht in bewezen e-commerce sales technieken en hoe je een digitale transformatie in je organisatie aanpakt om de verkoopcijfers van je e-commerce site te maximaliseren. 

Ruben Evens is E-commerce manager Benelux bij Vaimo, de nummer 1 'e-commerce partner' van de wereld benoemd door Magento/Adobe. Met zijn ruim 10 jaar ervaring in marketing bij gerenommeerde bedrijven zoals Tesla en Tomorrowland, heeft hij een goede visie op wat écht werkt in e-commerce.  
 

Bedrijfsleiders, e-commerce managers en medewerkers, IT-managers en medewerkers, marketing managers en medewerkers,... 

Geen specifieke voorkennis vereist. 

Het volledige aanbod van Voka - KvK Limburg rond innovatie vind je hier

 

Erkenningsnummer KMO-portefeuille:


DV.O105507

Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskost. Opgelet: Bedrijf inschrijving = bedrijf factuur = bedrijf aanvraag KMO-portefeuille. Aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.

KMO-portefeuilleMensuraProximus

Vind alle opleidingen via www.voka.be/limburg/kameracademie

Contactpersoon

Willem Degol

Adviseur internationalisatie & innovatie

Adres

Voka - Kamer van Koophandel Limburg
Gouverneur Roppesingel 51
3500 Hasselt

Wanneer

Prijs

Voka-leden:
€ 195,00 excl. BTW

Niet-leden:
€ 255,00 excl. BTW

Voorwaarden

100% van de deelname is verschuldigd als de annulering op minder dan 14 kalenderdagen voor de activiteit plaatsvindt. De annulering moet schriftelijk gebeuren (per e-mail). Een vervanger mag steeds jouw plaats innemen.

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Hulp nodig?

ING
Logo Mensura
Proximus
SD  Worx
Logo KPMG
Logo Hands
Logo G4S
Logo JAM
Ethias
Trixxo