Efficiënte productiviteit in de digitale wereld

23/01/2018

Efficiëntie met moderne tools

De wereld gaat steeds sneller vooruit. U hebt waarschijnlijk nog 101 dingen te doen maar te weinig tijd. Klanten, partners en collega’s verwachten snel antwoord en een constante beschikbaarheid. Hoe gaat u daarmee om?
Slim gebruik maken van digitale tools & papierloos werken, verhoogt niet enkel uw persoonlijke productiviteit, maar ook die van uw team.

INHOUD

  • Nuttige apps
  • Paperless office
  • Collaborationsoftware
  • Kiezen voor de cloud
  • Documentbeheer
  • Time management – emailregels - vergadertechnieken - delegeren/opvolgen
  • Workflow
  • Inrichting van de werkplek
  • Digitaal factureren
  • Taak- & projectbeheer
  •  …

DOELGROEP
Bedrijfsleiders, beslissingsnemers en teamleiders binnen kleine en middelgrote ondernemingen.

SPREKERS
Olivier Mangelschots, Deloitte Accountancy