Het Digital marketing lab bestaat uit verschillende opleidingen. Je kan inschrijven voor meerdere opleidingen apart of onmiddellijk inschrijven voor het pakket:
- algemene introductie sessie: 1 sessie
- social media: content (2 sessies) en advertising (2 sessies)
- marketing automation, SEO, SEA, Google Analytics en Google Data Studio: 4 sessies
Algemene introductie sessie | 30 september | Introductie tot digitale marketing. Op welke kanalen zet je best in? | Meer informatie en inschrijven |
Social media |
13 oktober 20 oktober 26 oktober 10 november |
Tijdens 4 sessie krijg je zicht op het content- en advertentieluik.
|
Meer informatie en inschrijven |
Marketing automation | 17 november |
Wat is marketing automation en hoe pas je het toe in jouw onderneming? |
Meer informatie en inschrijven |
SEO | 24 november | Leer de mogelijkheden van SEO en zorg ervoor dat je hoog scoort in de zoekresultaten. | |
SEA | 1 december | Inzicht tot online adverteren. | |
Google Analytics & Google Data Studio | 8 december | Meet en rapporteer de bezoeken van jouw website. |