
Vier grote uitdagingen voor productiebedrijven
Op 8 juli start Plato Productie, een gloednieuw groeitraject voor zaakvoerders van middelgrote productiebedrijven.
Op 8 juli start Plato Productie, een gloednieuw groeitraject voor zaakvoerders van middelgrote productiebedrijven.
Binnenkort start Benedikte Van Garsse haar derde Plato-traject op rij. Samen met haar levenspartner Chris Taerwe zijn ze het gezicht achter Quatre Mains, een gerenommeerde pianowinkel in Gent.
Voor familiebedrijf Boons FIS is Plato door de jaren heen een vaste waarde geworden. Liesbeth Boons: “Ik kreeg de fakkel door van mijn vader en ondervind nu op mijn beurt de voordelen van Plato.
Over working on the business en Plato Explore, een groeitraject voor jonge ondernemers.
Burning Cases. Met die methodiek gaat de Plato-groep van Guy Normandie (Essential Plan) als peter, en Katty Duville (ESQ Solutions) als deelneemster al enkele jaren aan de slag.
In tijden van anderhalve meters en digitale bijeenkomsten hebben ondernemers meer dan ooit nood om ervaringen te delen met elkaar.
Sales & Marketing is de motor die groei aandrijft en waarbij HR de machine in beweging brengt om doelstellingen te behalen. In het groeitraject Plato Smarketing leer je als bedrijfsleider hoe collega-ondernemers hun sales- en marketingstrategie bepalen, implementeren en communiceren.
Frederick Ronse is zaakvoerder van Ovinto, een software in transportoptimalisatie.
Mieke Van Damme is medezaakvoerder van Van Damme Team, een exclusieve verdeler van bulthaup-keukens. Enkele jaren geleden nam ze samen met haar broer en zus het bedrijf over van haar ouders.
Stijn Wijndaele is zaakvoerder van Scalefactory. Zijn bedrijf groeide de afgelopen jaren enorm snel en daar zaten Bryo en Plato, lerende netwerken voor ondernemers, mede voor iets tussen.
Suzan Maertens is HR-director van DAVO Group, specialist in netwerken. Haar bedrijf groeide de afgelopen jaren pijlsnel en daar zat Plato, het lerend netwerk voor ondernemers, mede voor iets tussen.
Pieter-Paulus Vertongen is zaakvoerder van Aaltra, een Digital Innovation Studio.
Authenticiteit is het nieuwe modewoord. Consumenten kiezen steeds vaker voor ambachtelijke en lokale producten.
Matthieu Voet en Roeland Vandekerkhove leerden elkaar kennen in het Plato-traject Strategie. Samen zullen ze alle activiteiten van Newance tot hun recht laten komen en verder ontwikkelen.
Door een profiel aan te maken kan je gemakkelijk inschrijven op evenementen en opleidingen. Je kan deelnemerslijsten bekijken en lesmateriaal van gevolgde opleidingen downloaden. Ben je Voka-lid, dan krijg je ook toegang tot extra nieuwsberichten en artikels.