Storytelling

16/05/2019

Breng als KMO jouw authenthiek (bedrijfs)verhaal en trek (online) de aandacht.

Als bedrijf moet je je vandaag meer dan ooit onderscheiden van je concurrenten. Het digitale landschap, de veranderingen in de manier waarop we met mekaar communiceren en de sociale mediakanalen hebben er toe bijgedragen dat we vandaag worden overladen met boodschappen. Dat is precies de reden waarom jouw doelgroep op zoek gaat naar échte verhalen en boodschappen en niet langer interesse heeft in platte commerciële inhoud.

Storytelling is een krachtig middel om mensen te inspireren. Je kan je overtuiging en de waarde van je bedrijf  etaleren en je doelgroep betrekken en overtuigen van datgene wat jou uniek maakt.

In deze opleiding 'Storytelling' leer je hoe je anderen kan overtuigen met een verhaal dat juist wordt gebracht. We leren je hoe je een boodschap kort maar krachtig kunt verpakken zodat de inhoud blijft plakken, welke de ingrediënten van een sterk verhaal zijn en hoe je ook een inspirerende verteller kan worden.

Doelgroep
Deze opleiding richt zich tot iedereen die klanten, collega's, toekomstige medewerkers, etc. wil overtuigen, bewegen, ontroeren, inspireren of motiveren.


Programma

  • Wat is het verschil tussen marketing en branding?
  • Hoe past storytelling binnen mijn branding strategie?
  • Klantencase bij wijze van voorbeeld
  • Workshop
  • Q&A

We bekijken hoe je een boodschap kort, krachtig en authentiek kan verpakken zodat de inhoud blijft plakken. Je leert hoe een sterk verhaal in elkaar zit en hoe je een inspirerende verteller wordt. De training is praktijkgericht. Op het einde van de opleiding kunnen de deelnemers op zoek naar de identiteit en waarden van hun bedrijf en dit omzetten in relevante content.

Docent
Bert Schols, oprichter en zaakvoerder van Mast, een agency dat KMO's helpt een authentiek merk rond hun bedrijf te ontwikkelen en te verspreiden.

 

Erkenningsnummer KMO-portefeuille:

DV.O105507

Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskost. Aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.

KMO-portefeuilleMensuraProximus

 

Tags