Personal Branding

12/12/2017

Waarom moet een klant, een potentiële werkgever of opdrachtgever voor u kiezen? Wat zijn uw unieke kwaliteiten en hoe zet u die in de verf? Kortom, hoe vindt u 'uw eigen stem' en zet u uzelf als merk neer? Deze opleiding helpt u uw onderscheidende persoonlijkheid  definiëren en communiceren.

Via 3 intensieve sessies maakt u werk van uw ‘personal brand’. U leert hoe u zich onderscheidt van de massa, hoe u inspirerend en overtuigend presenteert en hoe u een authentiek online profiel creëert.

| Afgelopen | Sessie 1 – Hoe ontsnappen aan het ‘grijze-muis-syndroom’? 
met Ianka Fleerackers (actrice, moderator en public speaking expert Queen of Speech)

Ianka Fleerackers

 

We hebben allemaal een kenmerkende stijl. Doorgaans is er een rode draad in de keuzes die we maken zowel professioneel als privé. Toch gedragen we ons vaak wat anders wanneer we presenteren voor een groep, gaan eten met een belangrijke klant, solliciteren of een netwerkreceptie bijwonen. Wat typeert u en maakt u uniek? Wat vindt u belangrijk? Waarom doet u wat u doet? Wat wilt u dat er bijblijft?

 

Tijdens deze sessie:

  • Definieert u uw onderscheidende en authentieke identiteit
  • Krijgt u tips & tricks om een onvergetelijke indruk na te laten

Sessie 2 – Goed communiceren, goed presenteren met Wim De Vilder (VRT-nieuwsanker en presentator) 

Wim De Vilder

 

Tijdens de eerste sessie definieerde u wat u zo uniek maakt. Door hier bovenop ook de juiste technieken te kennen om uw stem goed te gebruiken, uw lichaamstaal te controleren en uw boodschap kernachtig te formuleren, verhoogt u de kans dat uw boodschap blijft ‘plakken’.

 

 

Tijdens deze sessie: 

  • Leert u bewust om te gaan met non-verbale communicatie en lichaamstaal
  • Krijgt u tips & tricks om een boodschap duidelijk en bondig over te brengen
  • Leert u via charisma anderen te inspireren en overtuigen
  • Verneemt u hoe u uw presentatie visueel versterkt

Sessie 3 – Personal branding via social media met Reinout Van Zandycke (Zaakvoerder Exposure.be)

Reinout Van Zandycke

 

Reinout Van Zandycke specialiseerde zich de afgelopen acht jaar in overtuigingstechnieken en online communicatie. Reinout en zijn team van Exposure.be combineren psychologische principes met nieuwe online marketingtechnieken. Als ‘digital natives’ tillen ze personal brands van ondernemers en politici naar een hoger niveau. Sociale media combineren met psychologische en data-inzichten is volgens hen een garantie op succes. 

 

Tijdens deze sessie:

  • Leert u wat de waarde is van een online cv
  • Creëert u een aantrekkelijk en authentiek online profiel
  • Krijgt u tips & tricks over hoe u kan opvallen tussen die miljoenen social media gebruikers
  • Kiest u de social media kanalen die passen bij uw personal brand
  • Verneemt u de do’s & don'ts


Voor wie?

U leidt een bedrijf en hebt interesse voor uzelf of uw medewerkers?
‘Niet de tent, maar de vent maakt het verschil’. Met grijze muizen in uw bedrijf onderscheidt u zich niet. U en uw medewerkers staan in contact met uw klanten. Inschrijven voor het atelier Personal Branding werkt niet alleen motiverend. Het verhoogt ook uw bedrijfsresultaten.

U bent een professional en op zoek naar een nieuwe uitdaging of opdracht?
U bent niet de enige.  Door te werken aan uw personal brand, profileert u zich binnenkort op een onderscheidende en authentieke manier. Zo verhoogt u de kans dat anderen u zich herinneren.

 

Informatie en inschrijvingen

Nog vragen? Stuur een mailtje naar Zerline Van Acker of 0494 47 91 49.