Opleiding Growth Marketing (VOLZET)

26/04/2019

growth marketing

De klassieke manieren van marketing volstaan niet meer. Stilstaan is achteruitgaan.
Maar naar waar kunnen we evolueren? Wat zijn nieuwe manieren om met marketing om te gaan?
Het is een vraagstuk waar u tijdens deze opleiding met aan de slag gaat.

Growth hacking is marketing op een andere manier bekeken. Minder input, meer output. Doelgerichter communiceren en zaken die onmogelijk lijken toch mogelijk maken. Met een combinatie van een creatieve mindset en digitale tools kan een marketingstrategie naar een volgend niveau getild worden.

We geven deze opleiding  op een zeer praktische manier. U leert onder andere de mindset, vaardigheden en manieren om growth hacking in uw eigen onderneming te implementeren.

Er wordt met de beste tools, websites, boeken, voorbeelden en oefeningen gewerkt om te verzekeren dat elke deelnemer de opleiding afsluit met alle informatie die nodig is om eigen growth tactieken te bouwen en ontwikkelen.

De opleiding wordt gegeven door een team van ervaren growth marketeers en verkoopexperts van GrowForce. Zij zullen ook na de opleiding ter beschikking blijven voor uw vragen.

Wilt u uw marketingvaardigheden naar het volgende niveau tillen? Schrijf dan nu in.

 

Volledige programma

Sessie 1: Grondbeginselen van growth marketing

  • Growth marketing mindset - hoe denk je als een groeimarketeer?
  • Growth marketing versus digitale marketing
  • Creëer uw ideale persona, bepaal uw doelgroep
  • Begrijp de piratentrechter en stel uw maatstaven in
  • Value proposition design - The Why
     

Sessie 2: Soft & hard data + brainstorm experimenten

  • Google-tagmanager
  • Implementatie en oefeningen van Google Analytics
  • Google Tag Manager-instellingen en oefeningen
  • Hotjar-installatie en gebruikerstests
  • Hoe stel je een vragenlijst en/of quiz op?
     

Sessie 3: Kader voor experimenten + G.R.O.W.S. + landingspagina’s

  • Hoe voer je experimenten uit? - G.R.O.W.S blauwdruk
  • Ontwerp, schets, rangschik en voer experimenten uit
  • OMTM
  • Checklist: hoe maak je de beste landingspagina?
  • Social proofing
  • Bouw je eerste landingspagina
  • Aandachtsratio 1: 1
  • “Call to actions”, beste praktijken
  • Waardepropositie opnieuw bezoeken


Sessie 4: Verkoopautomatisering + feedback van het experiment

  • Het doel van automatisering. Wanneer toepassen?
  • Beste praktijken. Hoe een verkoop automatisatie (intro) bouwen?
  • Definieer “customer journey”
  • Gegevens scrapen
  • Duik in de tactieken van je concurrent
  • Linkedin-automatisering
  • Opzetten van koude e-mailbereik
  • Leads voeden
  • Samenvatting