Klantgericht communiceren vanuit de binnendienst

15/03/2018

Workshop klantgerichte communicatie voor binnendienstmedewerkers die hun commerciële vaardigheden willen verfijnen.

Uw commerciële binnendienst is een belangrijke spil in uw organisatie. Zij heeft een grote impact op de tevredenheid bij uw externe en interne klanten. Iedereen heeft het talent in zich om op een authentieke manier klanten voor zich te winnen en te behouden.

De dagelijkse werksituatie van de deelnemers staat centraal. Door interactieve oefeningen wordt onderstaande theorie ontdekt. De nadruk wordt gelegd op het DOEN en dit door het bespreken van cases uit de dagelijkse praktijk. 

Het DNA van een sterke commerciële binnendienstmedewerker

  • Hoe maakt u het verschil?
  • Actief luisteren & luistersignalen geven
  • Het gesprek leiden en sturen, proactief handelen.
  • Hoe omgaan met weerstanden?
  • Hoe bakent u op een beleefde manier uw grenzen af?
  • Maak van een klacht een kracht
  • Een positieve indruk opwekken


Doelgroep

Iedere medewerker die vanuit zijn binnendienstfunctie in contact komt met zowel interne als externe klanten.


Informatie en inschrijvingen

Nog vragen? Stuur een mailtje naar Regine Vyverman of bel 052 33 98 30.