Kijk jij naar een klacht als een probleem of een opportuniteit? Wij kiezen voor het tweede. Want niet alleen is een klacht nuttige feedback ter verbetering, je kan de negatieve ervaring van je klant ook eigenhandig omdraaien naar een positieve. Benieuwd hoe je dat doet?
Klap jij dicht als er een klacht binnenkomt? Heel begrijpelijk, want kritiek op jouw werk of onderneming is nooit fijn, of die nu terecht is of niet. Maar je kan een klacht ook omdraaien naar iets positiefs!
In deze opleiding leer je hoe je communiceert met een boze klant, en hoe je klachten constructief kan aanpakken. Serge Dal Bosco heeft meer dan 3 decennia ervaring in sales, communicatie en managementtechnieken. Zijn ervaring zet hij al 15 jaar in voor praktijkgerichte trainingen waar jij meteen mee aan de slag kan.
Wat mag je verwachten?
|
Voor wie?
Iedereen in de brede context van sales en klachtenbehandeling: medewerkers van de communicatie, sales of klantendienst, zaakvoerders of technische medewerkers.