Klaar voor een flinke portie inspiratie? Prima, want op 4 november staat er opnieuw een Ontbijtclub Hageland op het programma! Deze maand kom je te weten hoe je van je klanten ambassadeurs maakt.
Tevreden klanten zijn waardevol, loyale klanten onbetaalbaar. Een loyale klant blijft immers terugkomen en trekt op zijn beurt nieuwe klanten aan. Klanten groeien echter niet zomaar uit tot ambassadeurs van je bedrijf. Dat vereist een uitgekiende strategie. Hoe maak je van je klanten ambassadeurs? Hoe zorg je ervoor dat je klanten minder naar de prijs kijken? En hoe laat je je klanten toegevoegde waarde ervaren? Tijdens deze sessie gebruiken we Customer Delight Management als hefboom om meer dan tevreden klanten te realiseren!
Word je geconfronteerd met veeleisende, mondige, prijsgevoelige en/of minder loyale klanten? In deze inspiratiesessie ontdek je hoe je erop kan anticiperen op praktisch én strategisch niveau.
Wat kan je verwachten?
- De basisprincipes van Customer Delight Management
- 10 concrete tips om van je klanten ambassadeurs te maken
- 45 minuten waarde
Locatie
Deze Ontbijtclub vindt naar goede gewoonte plaats in Winge Golf & Country Club (Leuvensesteenweg 254, 3390 Sint-Joris-Winge). Deelnemers zijn beperkt. Snel inschrijven is dus de boodschap!