Skip to main content
export kameracademie
  • Online

Gratis workshop : B2B Marketing voor internationalisering

Koud bellen is hard en lastig. Iedereen vist in de vijver van klassieke advertenties.

Er moet toch een betere manier zijn?

Waarschijnlijk biedt u een geweldig product of dienst aan. Wanneer je een meeting hebt met een prospect, dan scoor je meestal een deal. Maar het moeilijkste is om deze meeting te krijgen...

Programma

Tijdens deze gratis inspiratiesessie van GrowForce nemen we je mee hoe je efficiënter en effectiever kan zijn in het genereren van meer en kwalitatievere leads.

We kijken o.a. naar efficiënte koude email campagnes, LinkedIn optimalisatie, LinkedIn automatisatie en het gebruik van landingspagina's om ervoor te zorgen dat jouw agenda gevuld wordt met afspraken.

Deze gratis inspiratiesessie is ter voorbereiding op de B2B Marketing opleiding die we organiseren op 18/01/2022.
Bezoek deze link voor meer info over de betalende opleiding.

Docent

GrowForce academy

GrowForce academy helpt oprichters, marketeers en growth teams bij het creëren van voorspelbare sales funnels en het verhogen van tractie, retentie en referral.
 
Het GrowForce team doet dit door je te leren hoe je leadgeneratie kan automatiseren, klantstromen kan optimaliseren en het brainstormen over groei-experimenten. GrowForce academy helpt je ook om jouw waardepropositie, verkoop- en marketingproces, technologie blueprint en verkoopteam naar een hoger maturiteitsniveau te brengen.
 
GrowForce heeft al meer dan 300 professionals van +500 bedrijven opgeleid.

Vind alle opleidingen via www.voka.be/opleidingen-limburg

Contactpersoon

Amber Zentjens

Adviseur internationalisatie

Wanneer

Prijs

Gratis voor Voka-leden en niet-leden

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Hulp nodig?

Wij houden rekening met deze preventiemaatregelen

  • Wij houden 1,5 meter afstand van elkaar en respecteren de social distancing, zowel binnen als buiten.
  • Indien er geen 1,5 m afstand kan gegarandeerd worden vragen wij je om je mondmasker te dragen (bijvoorbeeld tijdens de koffiepauze, bij het binnenkomen en het verlaten van de vergaderzaal, wanneer je naar het toilet gaat,…).
  • Zalen en lokalen worden verlucht, materiaal wordt consequent gedesinfecteerd
  • In ons gebouw geldt een looprichting die aangegeven is op de vloer, gelieve deze te respecteren.
  • Handgels staan ter beschikking in elke zaal en in de hal.

We volgen de situatie op de voet en houden ingeschreven deelnemers op de hoogte rond eventueel extra maatregelen of wijzigingen.

Propaganda
Logo Mensura
Proximus
SD  Worx
Logo KPMG
alk
Logo JAM
Trixxo