Niet altijd zeker wat je tegen een koude prospect of iemand op een netwerkevenement vertelt? Een overtuigende pitch geven, dat vraagt wat oefening. Deze opleiding helpt je die drempel te verlagen.
De elevatorpitch, oftewel gedurende één lift-ritje jouw idee verkopen: een geliefd en gevreesd concept bij heel wat professionals. En eigenlijk niks om bang voor te zijn, want met een paar handige tips en wat oefening kom je al een heel eind. Of je nu in sales werkt, interne projecten goedgekeurd wil zien, of technisch medewerker bent: vroeg of laat moet je een idee pitchen en je gesprekspartner mee op de kar krijgen.
En prospecteren, dat is vooral durven. Serge Dal Bosco (LifeKompas) geeft je daarvoor alle nodige tips. Hij zet 3 decennia aan sales- en communicatie-ervaring in voor deze praktijkgerichte opleiding. Dit mag je verwachten:
- 3 concrete pijlers waarmee je jezelf en je bedrijf in the picture zet
- Hoe wek je interesse op en hoe verzilver je een intakegesprek?
- Welke info bevat een goeie pitch en hoe hou je het helder?
- De sweet spot tussen te commercieel en te wollig: de overtuigende pitch
- Oefenen! Samen schaven we jouw pitch bij tot een sterke introductie.
Voor wie?
Salesprofessionals, zaakvoerders, C-level, customer service, interne medewerkers... Kortom iedereen die in zijn of haar job moet overtuigen.