Overslaan en naar de inhoud gaan
Map

Businessmodel innovatie en innovatiestrategieën

  • Hybride

Schrijf je in voor deze interactieve en verhelderende workshop en ontdek op 13 november 2020 hoe jij met innovatie je bedrijf strategisch kunt onderscheiden!  

Je huidige succes is geen garantie voor de toekomst. Een sterk aanbod aan excellente producten en diensten is in een snel veranderende en erg competitieve economische realiteit onvoldoende om je blijvend succesvol te onderscheiden van je concurrenten. 

Wil je gewapend de strijd aangaan? Dan moet je inzetten op innovatie. Waarom een businessmodel innovatie de beste manier is, en welke mogelijkheden je hebt, ontdek je in deze introductiesessie. Je wisselt van gedachten met andere bedrijfsleiders, innovatiemanagers en directeurs met interesse in innovatie en commercialisering uit verschillende sectoren. Je krijgt een helder overzicht van de soorten innovatie en hun commerciële potentieel. En je bekijkt wat die soorten voor jouw onderneming kunnen betekenen. 

Programma

In deze workshop komen de onderstaande onderwerpen aan bod:

  • de soorten innovaties en hun commerciële potentieel
  • een zoom in/zoom out van innovatiestrategieën
  • het businessmodel innovatie
  • een analyse van succesvolle voorbeelden 
  • innoveren in vier stappen: een overzicht
Doelgroep

Deze workshop is uitsluitend voor bedrijfsleiders, innovatiemanagers, directeurs en eigenaar-ondernemers met interesse voor innovatie en/of verantwoordelijkheden op het vlak van commercialisering uit verschillende sectoren. Je bent binnen je organisatie (mee) verantwoordelijk voor de strategische beslissingen omtrent innovatie en businessmodellen.

Docent

Chris Delvaux, THRUST

Chris is zaakvoerder van THRUST en heeft meer dan vijftien jaar ervaring als senior consultant in de ondersteuning van organisaties die willen groeien of commercieel effectiever willen worden. Hij is gespecialiseerd in businessmodellen innovatie, commerciële effectiviteitsverbetering, business- en executivecoaching, go to market-optimalisatie en servicedesign.
Chris coacht organisaties en teams in commerciële transformatieprojecten van analyse tot resultaat. Hij werkt strategisch én pragmatisch en ondersteunde onder meer Baxter, Nashuatec (Ricoh), DVV Verzekeringen, Associated Weavers, STIHL Benelux.

 Erkenningsnummer KMO-portefeuille:

DV.O105507

Aantal opleidingsuren: 8 uur

Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskosten. De aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.

KMO-portefeuille   Mensura    Proximus

Vind alle opleidingen via www.voka.be/limburg/kameracademie

Adres

Voka - Kamer van Koophandel Limburg
Gouverneur Roppesingel 51
3500 Hasselt

Wanneer

Prijs

Voka-leden:
€ 350,00 excl. btw

Niet-leden:
€ 450,00 excl. btw

Extra info

Het is op dit moment niet mogelijk om te registreren voor deze activiteit.

Voorwaarden

100% van de deelname is verschuldigd als de annulering op minder dan 14 kalenderdagen voor de activiteit plaatsvindt. De annulering moet schriftelijk gebeuren (per e-mail). Een vervanger mag steeds jouw plaats innemen.

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.