Je stelde je kandidaat voor Bryo StandUp, maak nu je inschrijving definitief en word één van de ondernemers binnen het Bryo StandUp Blended Learning traject van Voka Limburg.
Kick-off (Sessie 1) | Wie ben ik als ondernemer + inleiding strategie | 24 november 2021 (16u00 - 22u00) |
Sessie 2 | Design Thinking + inleiding market opportunity validation | 8 december 2021 (17u30 - 22u00) |
Sessie 3 | Value proposition design | 15 december 2021 (17u30 - 22u00) |
Sessie 4 | BMC en kasplan | 12 januari 2022 (17u30 - 22u00) |
Sessie 5 | Pimento | 20 januari 2022 (17u30 - 22u00) |
Sessie 6 & 7 | Financieel plan & praktische aspecten opstarten | 26 januari 2022 (17u30 - 22u00) |
Sessie 8 & 9 | Maak een pitch en ontvang feedback van de jury | 10 februari 2022 (16u30 - 22u00) |
250 euro excl. btw
- De jaarlijkse deelnamebijdrage (250 euro) is vooraf duidelijk door de projectcoördinator meegedeeld. Er wordt +21% btw aangerekend.
- De factuur voor deelname wordt na de kick-off opgemaakt en verstuurd. De betalingstermijn vindt u op de factuur.
- De inschrijving kan alleen schriftelijk worden geannuleerd tot 2 kalenderdagen voor de aanvang van de kick-off, tenzij ervoor al een coaching of Bryo activiteit werd opgenomen. Er wordt in ieder geval een administratieve kost van € 100 + 21% btw aangerekend.
- De adviezen van Bryo-medewerkers, noch van de ervaringsdeskundige ondernemers en vakexperts, noch van welke adviseur aangeboden uit het Bryo-partnership dan ook kunnen beschouwd worden als een gebod of verbod voor de deelnemer. De individuele deelnemer kan Bryo en Voka niet verantwoordelijk stellen voor de actie of de gevolgen daarvan op welk terrein dan ook.
- De deelnemer geeft de toestemming aan Bryo om persoonsgegevens aan de projectpartners ter beschikking te stellen. De privacy wetgeving zal gerespecteerd worden.
Meer starters, meer blijvers en meer groeiers: daar gaan we voor! Agentschap Innoveren & Ondernemen (VLAIO) wil ondernemers daarbij ondersteunen samen met Voka.
Bryo maakt deel uit van een netwerk van initiatieven waar ondernemers gebruik van kunnen maken. Samen voor #sterkondernemen.